2026-02-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Stämmer inte. Bekräftad död sedan länge. Lås tråd

Shut it DOWN!

The goyim knows...

Den memen är ON POINT!
Citera
2026-02-18, 21:05
Medlem
Anklagarens avatar
Vad hände med kroppen? Kremerad, nedgrävd, i frysen?
Citera
2026-02-19, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Vad hände med kroppen? Kremerad, nedgrävd, i frysen?

Google AI
Jeffrey Epstein was not cremated. Following an autopsy, his body was claimed by his brother, Mark, and on September 5, 2019, he was buried in an unmarked tomb next to his parents at the IJ Morris Star of David mausoleum in Palm Beach, Florida. His death was officially ruled a suicide by hanging.
Som sagt, det mesta tyder på att det inte är Epstein som ligger i den graven.
Citera
2026-02-19, 06:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Som sagt, det mesta tyder på att det inte är Epstein som ligger i den graven.

Tvärtom faktiskt - om man hade velat dölja att det inte var hans kropp som begravts så hade man givetvis kremerat kroppen så det inte skulle gå att avslöja med ett enkelt DNA-test.
Citera
2026-02-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tvärtom faktiskt - om man hade velat dölja att det inte var hans kropp som begravts så hade man givetvis kremerat kroppen så det inte skulle gå att avslöja med ett enkelt DNA-test.

Till er andra:
Traditional Jewish law (Halakha) strictly prohibits cremation, favoring immediate earth burial to allow the body, considered God’s property, to return to the earth. While Orthodox and Conservative traditions forbid it and may refuse to inter ashes in Jewish cemeteries, Reform Judaism has softened its stance, viewing it as permissible if preferred.
Dessutom så kommer någon kontroll aldrig att tillåtas.

Hela Epstein-soppan är förvisso to big to fail.
Citera
2026-02-19, 12:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra:
Traditional Jewish law (Halakha) strictly prohibits cremation, favoring immediate earth burial to allow the body, considered God’s property, to return to the earth. While Orthodox and Conservative traditions forbid it and may refuse to inter ashes in Jewish cemeteries, Reform Judaism has softened its stance, viewing it as permissible if preferred.
Dessutom så kommer någon kontroll aldrig att tillåtas.

Hela Epstein-soppan är förvisso to big to fail.

Så vad i hela friden var det då som fick dig att skriva "Som sagt, det mesta tyder på att det inte är Epstein som ligger i den graven."?
Citera
2026-02-19, 20:56
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Så vad i hela friden var det då som fick dig att skriva "Som sagt, det mesta tyder på att det inte är Epstein som ligger i den graven."?

Du vet om att det cirkulerar rubriker och uppgifter om en Van?

Citat:
Epstein jail guards used 'fake body' to trick media waiting outside the prison while paedophile's real corpse was loaded into van 'unnoticed', files claim
Det där har ju givetvis blivit spekulationer om att han lever och inte ens var ett lik
Men du vet tvärsäkert fortfarande, vad som hänt?
Senast redigerad av withnonam3 2026-02-19 kl. 21:03.
Citera
2026-02-19, 21:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Du vet om att det cirkulerar rubriker och uppgifter om en Van?
Och vad har det med onoponos text och slutsats att göra?

Det onopono citerade var alltså:
Jeffrey Epstein was not cremated. Following an autopsy, his body was claimed by his brother, Mark, and on September 5, 2019, he was buried in an unmarked tomb next to his parents at the IJ Morris Star of David mausoleum in Palm Beach, Florida. His death was officially ruled a suicide by hanging.

Av det drog han slutsatsen att:

Som sagt, det mesta tyder på att det inte är Epstein som ligger i den graven

För att i inlägget efter visa att kremering går emot judiska traditioner och att det alltså inte var något märkligt alls med att han inte kremerades…

Så vad menar han?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-19 kl. 21:43.
Citera
2026-02-21, 10:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Här är ett fotografi av en man med skägg omgiven av vad som tycks vara livvakter på en gata i Tel Aviv.

Ser inte ut som Epstein vid en snabb blick, men vid en närmare granskning....?

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Precis som Jeffrey, som lever med flera säkerhetsvakter runt sig i Israel. Finns nytagna foton, men folk som inte vill tro på detta självklara kommer helt enkelt inte tro.

Nej det är inte Jeffrey -och nej det är inte "självklart" (eller ens det minsta sannolikt) att han lever...
"Fotot" ifråga är skapat med Google Gemini - i den obeskurna orginalbilden syns till och med Geminiloggan nere i hörnet.
Bilden postades på ett redditforum för ai-bilder flera dagar innan den började cirkulera som "äkta" https://www.reddit.com/r/hardaiimages/comments/1qteqd9/dude_looks_oddly_familiar/?tl=hi (här finns fler ai-bilder än den som oftast ses - alla "lider" av samma utmärkande ai-drag):

Avslöjande tecken på ai (utöver loggan då) är t.ex. att livvakterna har närmast identiska öron och frisyrer. De har dessutom närmast identiska märkliga skrynklor på sina jeans (även den tredje personen som man endast ser bakbenet på har samma jeans),.
Vägskylten på hebreiska med engelsk översättning stämmer inte (felöversatt) och dessutom finns det inte någon gata som heter Haangus Ev.

I kommentarerna erkänner dessutom personen som la upp bilderna att han skapat dem i Gemini: https://www.reddit.com/r/hardaiimages/comments/1qteqd9/comment/o3y8w8o/

Så än en gång valde ni att sprida "spännande" dynga framför omaket att faktakontrollera saker (onopono verkar dock i alla fall hyst vissa tvivel om äktheten/likheten till skillnad från Lulu)..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-21 kl. 10:44.
Citera
2026-02-21, 10:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Nej det är inte Jeffrey -och nej det är inte "självklart" (eller ens det minsta sannolikt) att han lever...
"Fotot" ifråga är skapat med Google Gemini - i den obeskurna orginalbilden syns till och med Geminiloggan nere i hörnet.
Bilden postades på ett redditforum för ai-bilder flera dagar innan den började cirkulera som "äkta" https://www.reddit.com/r/hardaiimages/comments/1qteqd9/dude_looks_oddly_familiar/?tl=hi (här finns fler ai-bilder än den som oftast ses - alla "lider" av samma utmärkande ai-drag):

Avslöjande tecken på ai (utöver loggan då) är t.ex. att livvakterna har närmast identiska öron och frisyrer. De har dessutom närmast identiska märkliga skrynklor på sina jeans (även den tredje personen som man endast ser bakbenet på har samma jeans),.
Vägskylten på hebreiska med engelsk översättning stämmer inte (felöversatt) och dessutom finns det inte någon gata som heter Haangus Ev.

I kommentarerna erkänner dessutom personen som la upp bilderna att han skapat dem i Gemini: https://www.reddit.com/r/hardaiimages/comments/1qteqd9/comment/o3y8w8o/

Så än en gång valde ni att sprida "spännande" dynga framför omaket att faktakontrollera saker (onopono verkar dock i alla fall hyst vissa tvivel om äktheten/likheten till skillnad från Lulu)..

"Ni"??? Ojojoj, och här hade jag tänkt skriva tack för den gedigna debunkingen! Det här är första gången jag läser något utförligt alls om bilden.

Jag vill passa på att framhålla att jag aldrig länkat eller spridit bilden. Så jag är inte "Ni". Däremot gick jag på den.
Citera
2026-02-21, 11:07
Medlem
Det var en film jag såg en gång, tror det var Sylvester Stallone som hamnade på en mycket bevakad ö, där alla kändisar som alla trodde var döda fanns.

Det kanske finns en sådan Ö i verkligheten. Där Epstein, Elvis, Michael Jackson finns.
Citera
2026-02-21, 12:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
"Ni"??? Ojojoj, och här hade jag tänkt skriva tack för den gedigna debunkingen! Det här är första gången jag läser något utförligt alls om bilden.

Jag vill passa på att framhålla att jag aldrig länkat eller spridit bilden. Så jag är inte "Ni". Däremot gick jag på den.

Nej men du var ju inte sen att skriva att det ”finns nytagna bilder” av Jeffrey ”som lever med flera livvakter runt sig i Israel” - eller hur??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in