Jag har i runt 20+ år konstant dragits)tänt på asiatiska kvinnor. De har i allt varit mitt val och jag har inte ens sett åt sk vita kvinnor (Europeiska typ). Typiskt fall av yellow fever
Efter några besök i Prag på bordeller där även en del asiater stod på menyn testade jag för ett halvår sedan tinder.
Började dejta en Tjekisk tjej ca 8 år yngre. Fallit total för henne. Sexet är extremt bra, faktiskt det bästa jag haft någonsin! VI har enorm kemi. Roligt har vi som sjutton med.
Är något förvånad att min absoluta "typ" inte längre är min sängkamrat. Känner nästan avsmak när gamla ragg, asiater, (alla var inte prostituerade) hör av sig och vill träffas.
Nu frågeställningen:
Någon annan som varit med om en total omsvängning av "typ" av partner ni föredrar?
Kan man "omprogrammera" sin preferens?
Om fel forum så är admin välkommen att ändra
Senast redigerad av HomoHitler 2026-02-02 kl. 22:13.
Har för mig att jag läst att man programmerar om sin preferens efter sin nuvarande älskare.
Men jag är skeptiskt till yellofever tycker det verkar vara de här asiatiska töserna som springer efter vita män mer än tvärtom. Kan det vart så att du sett dem visa intresse för dig och bara sparkat in bollen i ett lätt mål så att säga.
Tror jag man kan. Speciellt med åldern. Har alltid föredragit Mellanöstern-looken, vilket jag fortfarande gör, men för en partner lockar svenska män mer nu. Utseendet är inte längre så viktigt utan andra kvalitéter.