2026-02-03, 14:51
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Kan du kanske visa bilder från en källa som inte bekräftar din världsbild, utan är mer neutral?

Jorå, tryck på muteknappen innan du ser videon så får du se bilderna utan åsikter från videons kreatör.
Kan inte bli mer neutralt än så.
Citera
2026-02-03, 14:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jorå, tryck på muteknappen innan du ser videon så får du se bilderna utan åsikter från videons kreatör.
Kan inte bli mer neutralt än så.
“Fast videon är fortfarande producerad av någon som redan tror på teorin.
Att stänga av ljudet gör inte materialet neutralt - det är fortfarande utvalda bilder som ska bekräfta en slutsats.
Jag bad om en källa som inte börjar i slutsatsen, utan en som faktiskt undersöker fenomenet.
Citera
2026-02-03, 15:07
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
“Fast videon är fortfarande producerad av någon som redan tror på teorin.
Att stänga av ljudet gör inte materialet neutralt - det är fortfarande utvalda bilder som ska bekräfta en slutsats.
Jag bad om en källa som inte börjar i slutsatsen, utan en som faktiskt undersöker fenomenet.

Okej pausa vid varje bild då och ta en rast , eller ta screenshots på bilderna och kolla på dom i en random ordning så att du inte riskerar att påverkas av ordningen som bilderna visas.

Jag tror du klarar av det här. Du verkar jätteintelligent.
Citera
2026-02-03, 15:20
Medlem
KungPungPats avatar
Har sett några olika videos där skadade träd sprutar vatten som att hela trädet är fyllt med vatten.

Chansen finns att om enorma träd sågades ner samtidigt över hela Jorden... att det hade blivit så mycket vatten att det hade skrivits ner i biblar.
Citera
2026-02-03, 15:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Okej pausa vid varje bild då och ta en rast , eller ta screenshots på bilderna och kolla på dom i en random ordning så att du inte riskerar att påverkas av ordningen som bilderna visas.

Jag tror du klarar av det här. Du verkar jätteintelligent.
Du förstår uppenbarligen inte vad en neutral källa är.
Citera
2026-02-03, 15:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Du förstår uppenbarligen inte vad en neutral källa är.

Kan gissa att det är nån idiot som säger tro på mig.
Det är en jätteneutral källa enligt dig.
Citera
2026-02-03, 18:23
Medlem
KungPungPats avatar
För er som vill se träd spruta vatten: https://youtube.com/shorts/hyIu7cYVki8?si=SGEiWDohfK_c1KR2

Jag såg en video om hur en hel skolklass av ungar försvann i grottor på Malta. Detta hände på 40-talet.
En överlevde och hävdar att jättar attackerade dom.

Som vanligt så tystas det ner trots nyhetsartiklarna som redan berättat det för allmänheten.

Tydligen så lever dom där nu under marken, och kan ta sig hela vägen från Malta till andra sidan italien, genom alla tunnlar och utrymmen som finns där under.

Hitler och alla bombade tydligen Malta rejält, av nån konstig, okänd anledning.

För er som vill veta mer om Malta händelsen: https://youtu.be/nGdBQIZosqs?si=U6XLQ-ZPy9gRB8Te
Senast redigerad av KungPungPat 2026-02-03 kl. 18:25.
Citera
2026-02-03, 19:35
Medlem
KungPungPats avatar
Praveen är neutral och en duktig man som i denna video visar en jättes spis där en sten som väger 1700 ton har använts förvatt bygga spisen: https://youtu.be/8r1fOBdcmiU?si=yF4jJM-cHYBJ_CHD

Sjukt att skeletten försvinner direkt när dom hittas, i indien som i Sverige och Amerika.
Citera
2026-02-04, 12:50
Medlem
KungPungPats avatar
En till video om de enorma träden som änglarna sågade ner för att förhindra att jättarna skulle överleva floden: https://youtu.be/fCR9T9BjFL4?si=g99Wdhy6cyNl8VpE

Nu fattar jag iaf jag hur vikingar reste diverse stora stenar i Sverige, samt hur Stonehenge skapades.

Sjukt att man inte tänkte på det tidigare, att monunentens stenvikt kanske blir omöjligt för oss... så mediumlånga människor byggde inte monumenten... jättarna gjorde det.
Citera
2026-02-04, 20:15
Medlem
psaks avatar
Har en veteran som TS missat den gamla tråden: (FB) Jättar - bevis för att människan förr var mycket större! (Sammanfogade ämnen)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in