2026-02-21, 18:14
Medlem
I dag kanske de är dagen vi får reda på vem det är
Citera
2026-02-21, 19:59
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tror absolut inte Carola

Nej, hon och Pernilla tjänar mer för att få så futtiga böter.
Citera
2026-02-21, 20:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam

Maxbeloppet per dagsbot är 1000 kronor.
Citera
2026-02-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam

Högsta dagsbot är, har jag för mig, 1000 kr och det oavsett inkomst etc. Antalet dagsböter är väl något som jämförs med andra liknande fall?

Nog tror jag att Carola får anses misstänkt här. Upprepade trafikincidenter skrivs det.
Jo, nog kan jag också umgås med tanken att Carola har laddat fickpluntan med byxljummen Loranga och Kosken.

Allt kan hända i denna förunderliga värld.
Citera
2026-02-25, 20:02
Avstängd
Hade det inte varit för att Bagge är närmare 50 än 60 hade jag solklart tippat på henne då hennes boy toy åkte fast för våldtäkt mot minderårig strax där innan och fick henne att skriva av både henne och honom för styrelsen på hotellet de öppnat på Gotland och tydligen gick omkring och grät på jobbet i flera dagar
Citera
2026-02-26, 12:35
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Hur är det möjligt att bilförarens identitet inte kommit fram ännu?! Maken till killgissande är ju otrolig. NÅN måste ju veta vem det är vid det här laget!
Fram med det nu!
Citera
2026-02-26, 12:48
Medlem
Magictrixs avatar
Nu får ni backa bandet i tråden. Det är inte fråga om någon som kört bakfull eller kommer direkt från festen. Inte är det heller någon a-lagare med en plunta i handväskan. Promillehalten var så låg att det antagligen hade räckt om hon hade sköljt munnen med fluor innan hon hoppade ini bilen. Hade hon väntat i tio minuter hade allt varit försvunnet. Så det är mest troligt att hon inte ens var orolig när hon hoppade in i bilen. Ren otur. Kan mycket väl ha varit Carola, men min gissning är lika usel som alla andras.
Citera
2026-02-26, 13:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu får ni backa bandet i tråden. Det är inte fråga om någon som kört bakfull eller kommer direkt från festen. Inte är det heller någon a-lagare med en plunta i handväskan. Promillehalten var så låg att det antagligen hade räckt om hon hade sköljt munnen med fluor innan hon hoppade ini bilen. Hade hon väntat i tio minuter hade allt varit försvunnet. Så det är mest troligt att hon inte ens var orolig när hon hoppade in i bilen. Ren otur. Kan mycket väl ha varit Carola, men min gissning är lika usel som alla andras.

Hon kom ju direkt från en tillställning där det druckits skumpa så ingen vet ju om promillehalten var på väg upp eller ner.
Citera
2026-02-26, 16:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hon kom ju direkt från en tillställning där det druckits skumpa så ingen vet ju om promillehalten var på väg upp eller ner.
Vart kom den infon ifrån? Vet man alltså vem det är?
Citera
2026-02-26, 17:17
Medlem
[quote=Purplepanic|94393465]
Hade det inte varit för att Bagge är närmare 50 än 60 hade jag solklart tippat på henne då hennes boy toy åkte fast för våldtäkt mot minderårig strax där innan och fick henne att skriva av både henne och honom för styrelsen på hotellet de öppnat på Gotland och tydligen gick omkring och grät på jobbet i flera dagar
[/QUOTE
Som jag har undrat vad som hände med Gotland och hotellet. Inte ett ord från henne om det. Vet du mer?
Citera
2026-02-26, 17:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vart kom den infon ifrån? Vet man alltså vem det är?

Står i Aftonbladets artikel:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Gx35qB/artistens-ord-om-rattfylleriet-i-forhoret-tacksam-att-ingen-kom-till-skada

Citat:
I förhöret förklarar hon att hon och fyra vänner hade varit och städat ett hus och samtidigt delat på en flaska bubbel och en flaska alkoholfritt bubbel. Hon kunde varken svara på hur många av dem som drack eller hur många glas av det vanliga bubblet hon druckit, eftersom de hade blandat ihop glasen i samband med städningen.
Citera
2026-02-26, 18:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Som jag har undrat vad som hände med Gotland och hotellet. Inte ett ord från henne om det. Vet du mer?

Vet mer om våldtäkten, men de är väl de enda.
Tjejen va 17 och han har blivit dömd men överklagat.
Finns en tråd här på FB om du söker typ ”våldtäkt på munken” så bör du hitta

Edit, här har du den:
https://www.flashback.org/t3697629
Senast redigerad av Purplepanic 2026-02-26 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in