2026-02-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daedalus
Jag antar att du syftar på könsbyte? Då kan jag meddela att i Sverige får man ett nytt personnummer efter genomfört könsbyte där den näst sista siffran byts ut till jämn/udda beroende på nytt juridiskt kön.

Å katten. Ja, det verkar väl logiskt men kan säkert komplicera saker och ting.
Citera
2026-02-08, 09:52
Medlem
Hon är en biologisk 100% kvinna kan jag meddela, vill inte gå in på detaljer men hon har varit gravid ett x antal gånger och haft missfall pga missbruk
Citera
2026-02-09, 21:36
Medlem
Kan ju vara så att hon varit och är kvinna men kanske hade en period då hon ville heta Chrille förr …
Hon hade väl det namnet ett tag?
Citera
2026-02-17, 21:15
Medlem
Daedaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jajamen7
Kan ju vara så att hon varit och är kvinna men kanske hade en period då hon ville heta Chrille förr …
Hon hade väl det namnet ett tag?
Om man verkligen är biologisk kvinna och vill fortsätta vara biologisk kvinna så är det väl inte direkt normalt att byta ut alla sina förnamn till inte mindre än 3 manliga namn.
Citera
2026-02-17, 21:17
Medlem
Daedaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderhonung45
Hon är en biologisk 100% kvinna kan jag meddela, vill inte gå in på detaljer men hon har varit gravid ett x antal gånger och haft missfall pga missbruk
Missfall och graviditeter är ingen offentlig information i Sverige, så det finns ingen möjlighet att du eller någon annan kan veta något sådant.
Citera
2026-03-09, 13:04
Medlem
Ingen som kan länka hennes IG eller FB?
Citera
2026-03-09, 15:09
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daedalus
Missfall och graviditeter är ingen offentlig information i Sverige, så det finns ingen möjlighet att du eller någon annan kan veta något sådant.

Det går att känna till saker som inte är offentlig information. Jag åkte tåg häromdagen, och passageraren bredvid mig nös. Jag vet att det var så, trots att nysningar inte är offentlig information.

Postaren kan ha vetskap om eventuella graviditeter för att hon berättat om den. Potentiellt sett kan ju postaren för den delen även ha tillgång till patientjournal, om hen arbetar inom vården.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in