2026-02-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Dom har bara en lojalitet gentemot varandra och Israel.

Vilka är dom?
Citera
2026-02-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Amerikaner har en tendens att alltid uttala "stein" som "stiin"... Inte konstigare än så.
Så fan heller.

Amerikaner säger inte Albert Einstiiin.
Citera
2026-02-04, 00:58
Medlem
Rubintein måste ju vara insyltad i Epsteins förehavanden i mycket större utsträckning än hon låtit påskina. Ta dessa risker. Och det ju knappast som att vem som helst får låna ön, bara sådär.
Kanske hon också förmedlat kontakter?

Men nån gräver väl fram sanningen om henne också….
Citera
2026-02-04, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Försök inte du gillar inte judar.
En som inte har dina vanföreställningar bryr sig inte om hon är Mongol eller Arab.eller Judisk
De själva bryr sig så varför skulle inte alla andra?
Citera
2026-02-04, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Var har du läst det, på Grok?
Nej jag såg en intervju med honom
Citera
2026-02-04, 10:16
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eodnhoj
Nej jag såg en intervju med honom

En AI-gjord video på internet menar du.
Citera
2026-02-04, 11:21
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76

”- Det som senare framkommit om omfattningen av övergreppen är förfärligt och något jag tar kraftigt avstånd från”, skrev Rubinstein till Expressen i ett mejl.

LITE övergrepp var okej för en familjesemester men i den här omfattningen blir det oacceptabelt!!!
Citera
2026-02-04, 12:29
Medlem
Il.Malizias avatar
Finns det en bättre tråd får ni gärna peka mot den.
Men finns det några bra gissningar om vem "Djursholmsmannen" som fixat tjejer till Epstein är som tas upp här?

https://riks.se/nyheter/tobias-andersson-om-epsteins-jakt-pa-svenska-flickor
Citera
2026-02-04, 14:27
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Försök inte du gillar inte judar.
En som inte har dina vanföreställningar bryr sig inte om hon är Mongol eller Arab.eller Judisk

Vafan snackar du om? Jag gillar inte judar men bryr mig samtidigt inte om hon är arab eller judisk?
Är det hennes religion jag är emot? Är hon inte svensk?
Är du 12?
Citera
2026-02-04, 14:39
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neger-apan
Kan någon komma på varför samtliga på statens Sveriges Radio strikt uttalar "Jeffrey Epstiiin" samtidigt som de strikt uttalar "Joanna Rubinstein" på ett helt annat sätt?

Är det order från judiska Mossad till Epstein-judarna på Sveriges radio att försöka tvätta bort faktumet att Jeffrey Epstein var jude och ingick i ett extremt inflytelserikt judiskt nätverk som kontrollerar massmedia och politiker i hela väst?

https://www.sverigesradio.se/artikel/rubinstein-lamnar-unhcr-besokte-epsteins-privata-o

Ja, man pratar om Epstein varenda dag. I alla amerikanska kanaler osv. Man pratar om nästan allt möjligt kring Epstein men ingenting om hans roll inom Mossad och den starka relationen till Israel och sionism.
Ganska uppenbart att man försöker hålla det seperat trots att det hänger ihop.
Citera
2026-02-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Så tätt mellan judarna på SR att kroknäsorna hakar i varandra om någon tappar en penna på golvet och böjer sig ned efter den...
Fan, sluta skriva sådär!

Jag är på allmän plats och försöker att inte skratta så att det blir pinsamt, men det går inte.
Citera
2026-02-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Ja, man pratar om Epstein varenda dag. I alla amerikanska kanaler osv. Man pratar om nästan allt möjligt kring Epstein men ingenting om hans roll inom Mossad och den starka relationen till Israel och sionism.
Ganska uppenbart att man försöker hålla det seperat trots att det hänger ihop.
Lika lite diskuteras incitamentet att mörda Epstein i fängelset som uppenbart växer sig starkare och tydligare för varenda avslöjande som kommer fram.

Inte ett ord har jag hört om den saken.

Otrolig tur för massor av mäktiga pedofiler att Epstein "råkade" dö i sin cell.

Ingen ska tänka den tanken, att judiska nätverk utpressat och kontrollerat hela länder, att det finns kopplingar mellan Epstein och dessa och hur farligt det var om han hade ställts inför rätta och avslöjat vad som pågår.

Denna tystnad säger allt om att medierna är förslavade under aktuellt nätverk och inte vågar säga ett knyst. Alla är nu lika tysta som Julian Assange, för nu vet alla exakt vad som händer den som vågar tala sanning.

Epstiiiiiiin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in