Igår, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Min person är ointressant och irrelevant.

donalds fascism är ämne, och hur värderingar har helt slutat i fascismen.
Ska vi gissa?
Mer ad hominem för bekräfta att du inte klarar av att fascismen är avslöjad och att R konservativa är inte längre konservativa?

Igen så visar du din racism. Det är tråkigt att en person som försöker var motsatsen, fortfarande är så racistisk.

Som vanligt vill du/ni inte erkänna racismen, ni försöker dölja det. Tråkigt att det ska finnas personer som dig, Racister rakt igenom.
Citera
Igår, 21:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank87
Igen så visar du din racism. Det är tråkigt att en person som försöker var motsatsen, fortfarande är så racistisk.

Som vanligt vill du/ni inte erkänna racismen, ni försöker dölja det. Tråkigt att det ska finnas personer som dig, Racister rakt igenom.
Finns ingen rasism i att exponera fascism, frågan är hur du inbillar dig det.(Komiskt )
Och rasism är inget jag håller på med.
Bryr mig inte om att kvinnor är starka, homosexuella, ras, hudfärg, hår färg eller annat.
Det enda som betyder något är hur en person säger och om det är dåligt eller bra.
Men såklart du är av en annan tanke, och låter som rasism.(Men lugnt, visste redan det var en projicering.)

Och det vi lärt oss med donalds, det är att hen har storhetsvansinne och fans och hen inte tror någon kan se det
Varför gillar du så mycket med fascism, eller inbillar du dig igen att min person är annat är irrelevant för sak?
Citera
Igår, 21:49
Medlem
zombie-nations avatar
Tror man får skilja på konservativa i allmänhet, klart de har värderingar. Men Maga är lite speciella, de är ofta rena medlöpare, de har nog inga idéer att bygga på, de bygger allt på missnöje. Det finns ingen politisk teori bakom Maga. En del konservativa vill inte stötta Trump och Maga längre. En del stöttar för att de inte orkar ifrågasätta, det blir för komplicerat i deras skalle om de ska erkänna att det blivit fel någonstans, investerade känslor tas inte bort så lätt.

Det är ändå många konservativa som ändå håller med Trump, de som är för legala vapen, men som säger att Pretti borde dödats och man inte ska ha legala vapen. De har tidigare sagt att vapen ska man ha så att folket kan avsätta ett korrupt styre. En sådan sak ligger verkligen djupt hos konservativa, men det kan tydligen kastas bort bara sådär?
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Finns ingen rasism i att exponera fascism, frågan är hur du inbillar dig det.(Komiskt )
Och rasism är inget jag håller på med.
Bryr mig inte om att kvinnor är starka, homosexuella, ras, hudfärg, hår färg eller annat.
Det enda som betyder något är hur en person säger och om det är dåligt eller bra.
Men såklart du är av en annan tanke, och låter som rasism.(Men lugnt, visste redan det var en projicering.)

Och det vi lärt oss med donalds, det är att hen har storhetsvansinne och fans och hen inte tror någon kan se det
Varför gillar du så mycket med fascism, eller inbillar du dig igen att min person är annat är irrelevant för sak?

Haha... Du får mig att dö. Det är så enorm humor så det är inte möjligt. Jag har inte nämnt Trump, men du måste dra upp det, varför? Jo, för att du är så racistisk.

Varför klarar du inte att hålla tillbaka din racism? Eller inbillar du dig igen att du är så racist att ingen kommer se det? Som vanligt med racister, dom tror att dom inte kommer undan, typiskt racister som dig..

Igen, du får alla att hånskratta, då din racism är transparent.
Citera
Igår, 21:52
Medlem
Ingen större vän av både vänster eller högerfanatiker.
Vad är det för fel på att att tycka rätt oavsett vad påståendet kommer ifrån.
Men det finns en bra Meme som sammanfattar MAGA bra.

People with 5 teeth defend people with 6 yachts.
Citera
Igår, 23:19
Medlem
Enterprises avatar
Ja, konservativa har värderingar, djupa sådana.
Problemet är bara att det sk MAGA inte är konservativa. Det är en personkult och har därmed inte mer värderingar än deras ledare har, dvs inga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in