2026-04-18, 22:15
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
För den man som inte är bög innebär en uppressad kuk i analen samma sak som en misshandel. Om man möter en man som har en lust att utdela en misshandel så låter man kanske inte det passera, utan sker till att vara den som misshandlar först. En hetroman som utdelar en misshandel använder inte kuken utan knogarna eller nitbältet.

Inget märkligt alltså, det följer en rimlig och rättvis logik.
Om bögen är noga med att inhämta samtycke till att pressa upp kuken, så är det bara att säga nej och tacka för erbjudandet. Att slå någon för att denne är homo är ganska retro, 1970-talet ringde och ville ha sitt bögknackande tillbaka.
Citera
2026-04-18, 23:01
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Om bögen är noga med att inhämta samtycke till att pressa upp kuken, så är det bara att säga nej och tacka för erbjudandet. Att slå någon för att denne är homo är ganska retro, 1970-talet ringde och ville ha sitt bögknackande tillbaka.

LOL I början av 80-talet intervjuade radioprogrammet Eldorado eller Metropol en snubbe som hade varit ute och knackat bög med just nitbältet. Så retro, visst.
Citera
2026-04-18, 23:08
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
LOL I början av 80-talet intervjuade radioprogrammet Eldorado eller Metropol en snubbe som hade varit ute och knackat bög med just nitbältet. Så retro, visst.
Jag hoppas att bögen knackade tillbaka.
Citera
2026-04-19, 11:01
Medlem
Citat:
Bögtaktiken att fly iväg med putande mun och rumpa, liknande en skrämd kyckling, kan fungera då det ser dråpligt ut och den som skrattar har svårt att förfölja. På så sätt kan bögen vinna. Annars är det nästan omöjligt.

Kontentan av denna diskussion är enkel - ni som är bögar, sluta ragga på hetromän. Sådant kommer sluta illa.
Det skulle vara hjälpsamt om alla heteromän märktes upp på något sätt så man såg vilka de var. Även kvinnor skulle uppskatta denna märkning skulle jag tro. Både för att träffa och att undvika, beroende på situation och sinnesstämning.
Citera
2026-04-19, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det skulle vara hjälpsamt om alla heteromän märktes upp på något sätt så man såg vilka de var. Även kvinnor skulle uppskatta denna märkning skulle jag tro. Både för att träffa och att undvika, beroende på situation och sinnesstämning.

Problemet är egentligen litet då i stort sett alla homosexuella bär tecken på sin sexuella läggning. Det kan vara kroppsspråk och hållning, klädsel eller kanske utseende som smink, färgat hår, mustaschen eller kanske bara ett "piffigt" yttre.
Citera
2026-04-19, 16:36
Medlem
Citat:
Problemet är egentligen litet då i stort sett alla homosexuella bär tecken på sin sexuella läggning. Det kan vara kroppsspråk och hållning, klädsel eller kanske utseende som smink, färgat hår, mustaschen eller kanske bara ett "piffigt" yttre.
Här blir du ordentligt lurad tror jag. Du ser de bögar som ser bögiga ut och tänker att du kan se vilka som är bögar. Men du missar alla bögar som inte ser bögiga ut.
Citera
2026-04-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Här blir du ordentligt lurad tror jag. Du ser de bögar som ser bögiga ut och tänker att du kan se vilka som är bögar. Men du missar alla bögar som inte ser bögiga ut.

De bögar som inte ser uppenbart bökiga ut är de som har den manliga rollen i ett bögförhållande. Dessa bögar kommer inte vara intresserade av mig. De andra bögarna som är lite mer fjolliga (ursäkta uttrycket, gillar det inte riktigt men i brist på bättre beskrivning) går inte att missta sig på, då de ser väldigt bögiga ut och dessutom beter sig bögigt.
Citera
2026-04-21, 19:52
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.

Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?

Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.

Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.

Finns det ett problem med den manliga sexualiteten och i så fall varför?

Min högst personliga teori är att män ofta blir obekväma med risken att befinna sig i en kvinnas sitts i samlivet. Alltså att om en snubbe raggar på en tjej är det jobbigt för att mannen är ett MÖJLIGT praktiskt hot mot henne. För dom flesta heteromän så är ju inte kvinnor ett fysiskt hot... men om en storväxt björn med skägg och lår som en brottare börjar flörta så är man helt plötsligt i en omvänd sitts... eller att man TROR att man är det?

Sen så brukar ju dom flesta av oss homos ragga när vi vet att det finns en chans eller i alla fall en sorts samförståelse i att den andra parten känner sig bekväm med att säga "errrr sorry är hetero".

I alla heterosvennars försvar vill jag säga att det enda jag numera är genuint rädd för är att se den paniska blicken när nån som vet att jag är bög och TROR att jag raggar på dom när jag bara försöker bli kompis. Att dom ska tänka "nej fan också nu måste jag säga nej på ett schysst sätt" och känna sig stressade över det. Vilket jag inte vill att dom ska behöva självklart.
Citera
2026-04-25, 13:27
Medlem
lundaelevs avatar
För mig är det helt oförståeligt att man klir kränkt när man blir raggad på. Minns också när jag iof välidgt full, men ändå, erbjöd mig att suga av en snubbe. Han sa nej, fastän han vet att jag är duktig. Mun som mun tänker jag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in