2026-06-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Hon säger ungefär såhär i klippet jag länkade ovan "I want to knock someone out cold but it's fine" lite smått besviken att hon vann på TKO och inte KO. Helt rätt inställning.
Man får lite psykopatvibbar 🤣 Hon ser så extremt oskyldig ut och låter så snäll på rösten men hon är brutalt elak i buren / ringen. Det lär inte dröja länge innan hon är i UFC om hon fortsätter att radda upp vinster på det sättet och dessutom verkar Dana gilla henne då han råkade vara på plats och såg hennes MMA debut live.
Citera
2026-06-12, 14:45
Medlem
Brottargalnings avatar
Är inte imponerad av hennes grappling i den senaste matchen. Hade motståndaren inte varit slutkörd efter första ronden hade hon antagligen torskat på dom slut.

Hon är ung och kan fortfarande komma långt i sporten men att slå Jones rekord kan hon glömma.
Citera
2026-06-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Är inte imponerad av hennes grappling i den senaste matchen. Hade motståndaren inte varit slutkörd efter första ronden hade hon antagligen torskat på dom slut.

Hon är ung och kan fortfarande komma långt i sporten men att slå Jones rekord kan hon glömma.

Det har jag svårt att tro. Hade motståndaren inte varit slut efter en rond så hade hon varit slut efter två.
Som bekant blir Smilla bara mer och mer aktiv i de senare ronderna, en klassisk slow starter. Hon blev nedtagen och ställde sig direkt upp - jag blev snarare imponerad över hur enkelt det såg ut. Och återigen, hon vann på TKO typ 40% in i matchen när hon är som bäst efter kanske 75-80% av matchtiden.

Klasskillnad.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in