2026-01-27, 01:03
Medlem
Jag har hört av kvinnor jag knullat att de beskriver penetrationen som något som gör dem hel.
"En pusselbit som saknats och att få det där man riktigt länge längtat efter".

Är det helt enkelt så att kvinnor känner sig hel genom att få kuk? Att deras själ läker?

Det skulle i så fall kunna förklara mycket av kvinnligt beteende på sociala medier. De rabiata feministerna som är ilsknare än aldrig förr har helt enkelt trasiga själar pga. avsaknad av kuk.

Heterosexuella kvinnor som regelbundet blir knullade är mer avslappnade och öppensinnade upplever jag.

Vad är ert perspektiv på det här, kvinnor som regelbundet blir knullade, och ni som är rabiata femcels?
Citera
2026-01-27, 04:52
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bawsbawsbaws
Jävla incelbeteende. Papperskorgen nästa.

Låter som du saknar den sista pusselbiten. Jag tror grabben är något på spåret här angående vissa kvinnors beteenden. TS är en stor tänkare och man som vågar ta upp detta.
Citera
2026-01-27, 08:45
Medlem
Connykrims avatar
Om de är flator då?
Hur är det för män? Är kuken också sista pusselbiten? Förstår att det är det för homofiler som du själv så därför jag frågar dig.

Tror att många kvinnor kan leva utan kuk och vara nöjda ändå.
Citera
2026-01-27, 08:52
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
TS är fan mer än lovligt korkad om TS tror det!
Citat:
Ursprungligen postat av Bawsbawsbaws
Jävla incelbeteende. Papperskorgen nästa.

Det var väl endå Sigmund Freud som pratade om penisavund?
En av våra stora tänkare inom psykologin.
Med det tycker jag TS trådstart och frågeställning håller som diskutionsunderlag.
Senast redigerad av Lagerkommandant 2026-01-27 kl. 08:54.
Citera
2026-01-27, 09:50
Medlem
citymormors avatar
Har träffat två pillerknaprande kvinnor, ni vet dom där intressanta, roliga och snygga som visar sig vara hysteriska. Efter ett tag upptäcker man att dom har färgglada piller i badrumsskåpet...

Båda började bråka och skrika om ingenting och det enda som hjälpte var att få dom i sängen och sätta på dom. Sen grät dom lite och blev snälla.

Våra kroppar och sinnen är skapta för fortplantning, det är en stark drift, att jämföra med överlevnadsinstinkten. Det är vårat syfte på jorden, att fortplanta oss och föra våra gener vidare. Klart det det belönas enormt kemiskt i hjärnan - således känner dom sig hela.
Citera
2026-01-27, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Det var väl endå Sigmund Freud som pratade om penisavund?
En av våra stora tänkare inom psykologin.
Med det tycker jag TS trådstart och frågeställning håller som diskutionsunderlag.

Sigmund Freud är du på riktigt alla har tagit avstånd från den idioten!
Citera
2026-01-27, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Sigmund Freud är du på riktigt alla har tagit avstånd från den idioten!

Nej alla har inte tagit avstånd från honom.
Citera
2026-01-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Nej alla har inte tagit avstånd från honom.

Det ska var du som inte har gjort det men de flesta inom det skrået har gjort det de lever som oss i 2026!
Citera
2026-01-27, 13:34
Medlem
Är nog individuellt. Om en kvinna är bisexuell så kanske hon inte känner att hon lever fullt ut om hon inte får utlopp för de sidorna. Hon vill ha mer än kuk.
Citera
2026-01-27, 14:46
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Jag har hört av kvinnor jag knullat att de beskriver penetrationen som något som gör dem hel.

Är det helt enkelt så att kvinnor känner sig hel genom att få kuk? Att deras själ läker?

Det skulle i så fall kunna förklara mycket av kvinnligt beteende på sociala medier. De rabiata feministerna som är ilsknare än aldrig förr har helt enkelt trasiga själar pga. avsaknad av kuk.

Heterosexuella kvinnor som regelbundet blir knullade är mer avslappnade och öppensinnade upplever jag.

Vad är ert perspektiv på det här, kvinnor som regelbundet blir knullade, och ni som är rabiata femcels?

Klart jag får ett lugn av tillfredsställelse men inte är det specifikt kuk som är behövt. Jag kan onanera utan penetration eller bli påsatt där personen använder leksaker, handen eller munnen likväl.

Så nej, kuk gör inte kvinnokroppen eller själen hel. Men det är trevligt att bli tillfredsställd.

(Dock kan jag tycka det är intimt att känna min partner i mig, men det gör mig inte hel eller läkt.)
Citera
2026-01-27, 17:18
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99

Jag har knullat en del tjejer som uttryckt liknande uppfattning. Men att det skulle läka deras själ låter kanske lite överdrivet. Jag tror mer att de känner sig ägda och gillar den känslan för stunden.
Citera
2026-01-28, 20:47
Medlem
Mercurinas avatar
Haha! Nä.

Det är väl det att de känsligaste ställena på kvinnokroppen både sitter utanpå och inuti, så när de stimuleras tillsammans blir det en extra kick. Stimulans inifrån funkar utmärkt med fingrar eller leksaker också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in