Citat:
Ursprungligen postat av
bakelsernassmak
Seriöst, 30-35 miljoner människor blev av med sin synd på samma dag, du var en av dom och du vill eller kan inte förklara vad som hände för att jag inte skulle förstå?
Förlåt, men....
Vad pratar du om? Är detta någon typ av alienkonspiration? Hemlig top-secret teknologi? Andlig befrielse?
Vad i hela...
Visst kan jag förklara men jag kan ju inte ta ansvar för vad du förstår.
Om du hade lyft blicken lite utanför det du låst dig fast vid hade du kanske redan fått med dig vad det handlar om. Du får väl studera lite mer och inte stirra dig blind på en sak bara.
Det finns någon miljard människor på den här planeten som känner till vad det handlar om och hundratals miljoner har gjort det. Egentligen inget konstigt.
Tänk bara att flera gånger Sveriges befolkning lyckades styra upp det själva samma dygn som jag gjorde det.
Inget av det är hemligt. Inga konspirationer eller aliens inblandade. Andliga befrielser kan jag inte uttala mig om då jag inte tror på sånt.
Men jag har i varje fall rensats från alla synder för all tid, så jag behöver inte bry mig. Det är inte svårare än så.