2026-02-05, 23:17
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatten
Jag gjorde en resa med min mamma till en grekisk ö när jag var 21... Idag är jag snart 30. Snart alltså 9 år sedan.

Alltså det var en bra resa, ett minne för livet, men är det på något sätt konstigt att göra en sådan resa med sin mamma i den åldern? I vilken ålder går gränsen? Jag minns tex att de flesta var där med sina kill/flcikvänner osv, och där var jag med min mamma

Som person är jag mest för mig själv, jag kan vara social med jag är mer introvert och gillar att vara för mig själv.

Jag minns 2 tjejer i ungefär min ålder också, som var vänner och dom var där med sina vuxna.

Hade gärna velat veta vad ni tycker om detta. En sista sak innan, det är inte så att jag inte kunnat göra en sådan resa själv vid tillfället, utan det blev så att jag och min mamma gjorde en sådan resa tillsammans, annars hade jag kunnat göra det själv också. Frågan är om det är konstigt eller skumt att göra en sådan resa med sin mamma i den åldern?

Det är väl aldrig konstigt beroende på vad fan ni gör, vill ni till nån jävla turistplats och sola/bada sluka massa jävla drinkar med paraply i, fine.. Ett jävla slöseri med penningar, hedonistisk smörja kan man göra hemma.

Åk någonstans där ni får se historia, skit som ev försvinner eller lär er något.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in