2026-01-20, 19:49
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Nej, sexualitet verkar hänga intimt samman med utvecklingsstörning. Tex så är 30% av alla blinda pedofiler. Ja man häpnar. Hur de nu kom fram till det.

De är fantastiska på att räkna ut saker och ting.
Citera
2026-01-21, 01:11
Medlem
Nej det går naturligtvis inte.
Citera
2026-01-21, 07:18
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
som frågan lyder

Behövs inget, finn enklare test.
Blir du mer attraherad av män än tjejer så är du bög
Citera
2026-01-21, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Behövs inget, finn enklare test.
Blir du mer attraherad av män än tjejer så är du bög

Ja precis. Eller om TS använder tex hudvårdsprodukter, då är han också bög innerst inne.
Citera
2026-01-21, 07:29
Medlem
Citat:
Nej, man har inte hittat någon bög-gen.

Det är troligen en samsjukhet av utvecklingsstörning (som kan vara liten eller stor).

Den där undersökningen är intressant för man vet nu mer att autism går att utläsa av ansiktsdrag. Och 50% av alla autister identifierar sig som antingen bi- eller -homosexuella.

Det kan vara autism de ser och inte homosexualitet utan att veta om det.

en mycket stor del av homosexuella har tydliga drag av autism. Bard, Biskop brunne mm mm.

Vad skulle du säga att definition av autism är?
Citera
2026-01-21, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Troligen bara en tidsfråga innan all information i DNA kan läsas ut, inkluderat det som tidigare ansågs vara omöjligt.

Det där med att galra bort oönskade är något som svensk staten har hållit på med länge att förberedea genom att sortera in folk i olika fack!
HBTQ rörelsen är ett sådant fack som ett exempel! När alla har deklarerat att dom tillhör det faket så är det bara att börja göra sig av med dom.
Citera
2026-01-21, 07:43
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Nej, man har inte hittat någon bög-gen.

Det är troligen en samsjukhet av utvecklingsstörning (som kan vara liten eller stor).

Den där undersökningen är intressant för man vet nu mer att autism går att utläsa av ansiktsdrag. Och 50% av alla autister identifierar sig som antingen bi- eller -homosexuella.

Det kan vara autism de ser och inte homosexualitet utan att veta om det.

en mycket stor del av homosexuella har tydliga drag av autism. Bard, Biskop brunne mm mm.
Autister är även kraftigt överrepresenterade bland transsexuella så det verkar finnas korrelationer mellan spektrumstörningar och sexuella avvikelser.

Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Det är enkelt att googla fram om du undrar.
Citera
2026-01-21, 08:44
Medlem
Citat:

En person som är fast i sin egen lilla bubbla och har svårt att kommunicera både med sig själv och sin omgivning? Dvs en människa som känner sig vilse både med sig själv och andra människor.

Inte konstigt om man då även blir vilsen i sin sexualitet. Dessutom så blir autisterna extremt lättmanipulerade, med sin försvagade identitetskänsla.

Och om man redan har identitetsproblem så dras man såklart lättare in i dysfunktionella agendor, som tex veganism eller HBTQP-aktivism. Och den växande gruppen av sk "könsdysfori"-patienter lär väl bestå till 100% av personer med autismproblematik i botten?
Senast redigerad av busy-signal 2026-01-21 kl. 08:57.
Citera
2026-01-21, 09:25
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Sedan 2010 (när asperger spolades) definieras autism i DSM 5 (och den europeiska motsvarigheten) som en paraplydiagnos av olika utvecklingsstörningar. Inte av mig. Det är inte jag som definierar autism.

Men det är ett spektrum. Man kan ha väldigt lite, eller väldigt mycket.

Men min gräns går vid samsjukhet. Det skall finnas en samsjukhet som bekräfta: dålig syn är den vanligaste (därav alla coca-cola-bottnar).

Det låter kanske som jag är negativ men det är bara på individuell basis. Var Jan Myrdal en idiot? Det finns andra jag beundrar.
Citera
2026-01-21, 09:30
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Autister är även kraftigt överrepresenterade bland transsexuella så det verkar finnas korrelationer mellan spektrumstörningar och sexuella avvikelser.

Nej, de är fel att tala om överrepresenterade. Det är bara dom. Sambandet är tydligt. Statens medicinska råd pekar ut sambandet med hela handen.

Och ja, sexualiteten verkar vara väldigt känslig för störningar, precis som synnerven och snorrännan.

Jag bara häpna när jag hittade ett vetenskapligt arbete (när jag letade efter annat) som sa att 30% av alla blinda är pedofiler.
Citera
2026-01-21, 09:33
Medlem
Pripps0.0s avatar
Finns en teori om att ett barn med många äldre syskon, speciellt bröder har en större benägenhet att bli homosexuella. Är inte lätt för en kvinna att producera testosteron till allt för många individer kanske. 🤔
Citera
2026-01-21, 09:47
Medlem
Inget jag hört än. Vissa bögar ser man direkt att dom är det andra ser man ingenting på i verkligheten.

Det borde komma fler studier på om spädbarns/barndomstrauman kan ändra den sexuella läggningen åt olika håll. Kanske ser man någon förändring i dna när något sådant händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in