Citat:
Ursprungligen postat av
NollaKolla
Vi känner på oss liknande.
Frågor som inte ställts:
Varför har maken, Jon*s uppdaterat sin FB för en vecka sedan (rensat?) och har bara en synlig bild på Pernilla?
Som man och fru och barn, relativt inflyttade i dyraste husaffären för 3,5 år i området borde det finnas fler bilder där?
Har någon funnit Pernillas FB? Är den raderad av någon närstående eller finns den kvar? Kanske har P aldrig haft någon FB?
Äldsta sonens FB visar väldigt få bilder och nästan inga gillanden av synliga bilder
Ingen vet VEM som såg henne vid liv kl 23:20? Kan detta klockslag ha fejkats av maken och/eller barn?
I så fall kan Pernilla ha försvunnit tidigare än så och kan tänkas att det är därför inga spår finns.
Eftersom Pernilla tydligen sägs ha varit sjukskriven den senaste tiden finns det troligtvis ingen på arbetet som kan ha sett henne under den tiden hon varit sjukskriven?
Jag tror inte på suicid.
Detta är MIN KÄNSLA.
Jäklar vilken vass detektiv! Du vet uppenbarligen inte att man kan välja vad som syns öppet på Facebook eller bara ska synas för vänner.
Du tror inte polisen kollat uppgifterna om senast sedd? Det finns ju för de allra flesta allt ifrån grannar, vänner och släktingar (utanför det egna hushållet) som mycket väl kan ha sett/ umgåtts/ pratat med den saknade alldeles inpå försvinnandet. Att sådant inte kommer ut i offentligheten är väl fullt naturligt?
Min KÄNSLA är att försvinnandet är självvalt som gått snett ute i vintervädret slutat på ett tragiskt sätt. Vi är många som bor på Hammarö som undrar vart hon finns och lider med familjen, ovissheten måste vara grym.