2026-06-06, 02:44
Medlem
Om de hade kostat 31:90 st, hade det varit annat ljud i pipan då -smarrig som äcklig?
Citera
2026-06-17, 20:25
Medlem
Bästa billigaste ölen. Enough said.

Bli några till midsommar 😎
Citera
2026-06-18, 07:01
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironmanfist
Bästa billigaste ölen. Enough said.

Bli några till midsommar 😎

Billigaste är den absolut inte,kollar vi på styckpris så är svensk starköl billigast med 9,50+1kr pant per styck och kollar vi på literpris så är det Pelles pilsner halvlitersburkar som kostar 12,90+1 kr pant per styck så 27,80 för en liter
Citera
2026-06-18, 07:07
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Har testat lucky bait och det var verkligen inte en öl för mig.

Ipl(india pale lager) är inte en ölstil jag uppskattar, det smakar som dom försökt ipafiera en ljus lager alltså alldeles för sönderhumlad.
Citera
2026-06-18, 07:50
Medlem
GiveMeHeads avatar
Lucky bait? Nu blir man nyfiken. Så många delade åsikter. Får väl svänga förbi bolaget och inhandla en för att testa.
Citera
2026-06-18, 11:22
Medlem
GiveMeHeads avatar
Inhandlad, kyld och smakad. Väldigt maltig smak. Duger vid grillen. Kan nog passa till sillen och potatisen. Ingen öl man tar en varm sommardag då det är en öl som inte lockar till stora klunkar. Inte riktigt i min smak. En öl man bara dricker en av. Inte fyra fem till en match på tv. Om det inte kniper ordentligt. Är inget ölproffs (vem är egentligen det) utan tycker bara om öl. Öl ska vara lättdruckna, släcka törsten och ge ett rus ibland enligt mig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in