Idag, 15:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hans morsa fortsätter att posta meningslösa inlägg om skönhet på sin blogg som om ingenting har hänt.
Fast det här var ju flera månader sen det hände. Skrolla tillbaka till oktober förra året eller när det nu var och kolla hur det såg ut då.
Citera
Idag, 15:53
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Fast det här var ju flera månader sen det hände. Skrolla tillbaka till oktober förra året eller när det nu var och kolla hur det såg ut då.

Fast det är ju först nu han har blivit uthängd på nätet och tråden har över 600 000 visningar på bara några dagar.
Citera
Idag, 16:13
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Fast det är ju först nu han har blivit uthängd på nätet och tråden har över 600 000 visningar på bara några dagar.
Du är medveten om att Flashback knappt existerar i mångas värld va?
Citera
Idag, 16:14
Medlem
Citat:
Ja men hon hatr nog haft stenkoll på när det hände exakt, har säkert mått dåligt och undrat när det ska komma ut i media.

Nu har ingen tidning skrivit om det än vad jag vet iaf men det kommer nog.
Citera
Idag, 16:28
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Ja men hon hatr nog haft stenkoll på när det hände exakt, har säkert mått dåligt och undrat när det ska komma ut i media.

Nu har ingen tidning skrivit om det än vad jag vet iaf men det kommer nog.

https://www.expressen.se/noje/kandissonen-misstanks-ha-slagit-ner-sin-van-pa-sl-bat/

https://www.expressen.se/noje/kandisson-atalas-hotade-vakter-pa-cafe-opera/
Citera
Idag, 16:30
Medlem
Citat:
Hans morsa fortsätter att posta meningslösa inlägg om skönhet på sin blogg som om ingenting har hänt.

Reagerar också på det, hänger med syrran och går på galor etc. Hur är man funtad som förälder när man agerar på det sättet? Det övergår mitt förstånd. Och då syftar jag framför allt på tajmingen av val av inlägg hon postar på sociala medier. Hade det varit mitt barn hade jag släppt allt och fokuserat på barnet och funnits där för honom.
Citera
Idag, 16:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Reagerar också på det, hänger med syrran och går på galor etc. Hur är man funtad som förälder när man agerar på det sättet? Det övergår mitt förstånd. Och då syftar jag framför allt på tajmingen av val av inlägg hon postar på sociala medier. Hade det varit mitt barn hade jag släppt allt och fokuserat på barnet och funnits där för honom.

Precis. Men det visar exakt det som flera av oss har påtalat här, att hon är knäpp. Det är absolut inte normalt agerande att bete sig som hon gör.
Citera
Idag, 16:36
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/noje/kandissonen-misstanks-ha-slagit-ner-sin-van-pa-sl-bat/

https://www.expressen.se/noje/kandisson-atalas-hotade-vakter-pa-cafe-opera/
Jo men det står ju inte bokstavligen det är hennes son.
Citera
Idag, 18:00
Medlem
Citat:
Precis. Men det visar exakt det som flera av oss har påtalat här, att hon är knäpp. Det är absolut inte normalt agerande att bete sig som hon gör.

Det är väl i så fall ännu mer förvånande att pappan som vet vad missbruk verkligen innebär också delat massa trams på Instagram senaste dagarna?
Men oavsett vilket verkar Tristan inte vara tillgänglig, senast igår var han och kallbadade b la.
Citera
Idag, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är väl i så fall ännu mer förvånande att pappan som vet vad missbruk verkligen innebär också delat massa trams på Instagram senaste dagarna?
Men oavsett vilket verkar Tristan inte vara tillgänglig, senast igår var han och kallbadade b la.

Exakt, fadern borde gripa in och ta tag i sonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in