Mer intressant om annie lööf har lite kräm kvar i grottan.
Innan hon stängde av kommentarerna på sin youtube, så var jag den enda som fått ett hjärta på en kommentar.
Det ser jag fortf som en invite att vi ska skaffa barn.
Hon ställer själv upp i bikini framför israeliska soldater, badar isvak för uppmärksamhet, delar med sig av förändringar i sin kropp, men gud nåde den som gjorde en AI-bild på henne i bikini och retuscherade bort celluliter och bilringar. Kärringar...
Vi får ju höra om lite sjukdomar då och då.
Just klimakteriet är ju något man kanske undviker men notera att hon säger för-klimaktieriet som sänder en signal om att hon fortfarande är möjlig att få barn med för den som vill. Perimenopausen brukar pågå 3-8 år så vänta inte för länge om ni är intresserade.
I ren desperation och berått mod viftade hon med en falukorv för några år sedan men ingen verkade förstå exakt hur desperat hon var så kanske har det redan gått några år..
Innan hon stängde av kommentarerna på sin youtube, så var jag den enda som fått ett hjärta på en kommentar.
Det ser jag fortf som en invite att vi ska skaffa barn.
Innan hon stängde av kommentarerna på sin youtube, så var jag den enda som fått ett hjärta på en kommentar. Det ser jag fortf som en invite att vi ska skaffa barn.