2026-01-14, 21:23
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
Gustav Hemming som representerade Centerpartiet och var en tågrunkare som fastnade på film och bild kanske var denna Sundsvallspolitikers förebild?

Jaja,dessa typer finns i alla läger.

Dom kanske bägge två lyssnar till Johnny Bode's gamla klassiska låt "runka mig med vita handskar" från skivan "Bordellmammans visor"
från 1968 och får inspiration.. 😉
Detta hände i en park, en slätt och vi vet inte etniciteten.
Kanske var det "På Djurgårdsslätten"-scenario och det vara därför de upplevde mannens organ som väldigt stort.
Citera
2026-01-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
Dom kanske bägge två lyssnar till Johnny Bode's gamla klassiska låt "runka mig med vita handskar" från skivan "Bordellmammans visor"
från 1968 och får inspiration.. 😉
Hade han vita handskar på sig eller delade han ut till förbipasserande?
Citera
2026-01-14, 21:45
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Stämningsansökan https://delafil.se/ec69de53cd6353dd/Sundsvalls_TR_B_53-26_Aktbil_1_260114_201146.pdf

Är det inte så att han skakade av den efter att ha kissat?

Verkar ju helt orimligt att killen dragit en runk utomhus i minusgrader? Om det varit en blottare så vet man ju aldrig, men detta var ju bakom ett elskåp?
Citera
2026-01-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Är det inte så att han skakade av den efter att ha kissat?

Verkar ju helt orimligt att killen dragit en runk utomhus i minusgrader? Om det varit en blottare så vet man ju aldrig, men detta var ju bakom ett elskåp?

Var det verkligen minusgrader 8 april ifjol?
Citera
2026-01-14, 22:09
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6202

Ouch, tusan så pinsamt, kollade inte datum för händelsen, tänkte att det var i närtid Drar mig skamsen och med stukad värdighet ur diskussionen...

EDIT: SMHI's nya historiska vädertjänst säger att medeltemperaturen i april 2025 var +5,1 grader. För kallt tycker jag och många med mig.
Senast redigerad av TheJesuit 2026-01-14 kl. 22:26.
Citera
2026-01-14, 22:40
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6202
Dock var.våren och början på sommaren rätt kall, finvädret drog inte igång förrän en bit in på sommaren, så inget runkautomhusväder i april.
Citera
2026-01-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Dock var.våren och början på sommaren rätt kall, finvädret drog inte igång förrän en bit in på sommaren, så inget runkautomhusväder i april.

Men de unga kvinnorna åt glass vilket väl ändå borde innebära att det var någorlunda varmt och således väder för att runka bakom elskåpet?!
Citera
2026-01-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Det borde ju inte vara några problem för en äkta Svensk viking?
Citera
2026-01-14, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Det där är väl en gammal zen-buddistisk meditationsfråga?
Ja det var det jag lånade ifrån, tror jag. Är orginalet kanske "Om ett träd faller i skogen och ingen är där, låter det då?"
Citera
2026-01-14, 23:49
Medlem
Citat:
EDIT: SMHI's nya historiska vädertjänst säger att medeltemperaturen i april 2025 var +5,1 grader. För kallt tycker jag och många med mig.

Du får ju tänka på att det ändå var under våren och förmodligen kändes varmare än vad det egentligen var, samt att det är en politiker vi snackar om här.
Eller tror du killar som Anders Borg eller Lennart Geijer hade kunnat hålla kukarna i styr bara på grund av lite lågtryck? Tänkte väl det.
Citera
Igår, 00:13
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Du får ju tänka på att det ändå var under våren och förmodligen kändes varmare än vad det egentligen var, samt att det är en politiker vi snackar om här.
Eller tror du killar som Anders Borg eller Lennart Geijer hade kunnat hålla kukarna i styr bara på grund av lite lågtryck? Tänkte väl det.

Ha ha, Geijer hade knappas kunnat hålla sig trots att Doris var synnerligen osmaklig. Anders Borg har väl inte förekommit i dessa sammanhang, däremot snortade han väl kola ihop med frugan?
Citera
Igår, 00:58
Medlem
Citat:
Anders Borg har väl inte förekommit i dessa sammanhang, däremot snortade han väl kola ihop med frugan?

Nog kan man väl starta Helikoptrar i kyla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in