2026-01-14, 09:34
Medlem
Epimetheuss avatar
Hemmahörande i norra Sverige.
Kan det vara en utsocknes partikamrat på besök?
Citera
2026-01-14, 09:40
Medlem
chran508s avatar
Spännande ändå hur FBs krigare in i det sista alltid försöker hitta rimliga förklaringar och alternativa teorier så fort en SDare trampat i klaveret.
Citera
2026-01-14, 10:05
Medlem
Bukharins avatar
Folk hanterar sina kukar extremt konstigt. Ska man runka så behöver man ha en 10-20 centimeters erektion som står ut från gylfen för att det ska ge nåt, och då är det förbannat tydligt vad människan gör. Det är inget som "ser ut som onanirörelser".

Men nog har man sett klipp där folk smeker sin slake långsamt och verkar njuta stort av detta. Ofta med bara fingerspetsarna och med armen i konstig vinkel. Måste ge liknande sensation som skavet i kalsongerna när man går och hämtar en kopp kaffe. Väldigt märkligt i mina ögon. Kanske är det nåt som impotenta håller på med? De flesta normala måste ju liksom pumpa kuken ordentligt för att det ska vara värt ansträngningen.

Nog är han säkert pervers, men inte kan man väl döma någon för att ha haft handen innanför byxorna. Han kan lika gärna ha försökt åtgärda en kliande pung. Då får han i så fall vända sig bort och helst inte stå precis vid dagisgårdar, så är det fine.
Citera
2026-01-14, 10:11
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Spännande ändå hur FBs krigare in i det sista alltid försöker hitta rimliga förklaringar och alternativa teorier så fort en SDare trampat i klaveret.

Han ligger väl ändå i lä mot andra politiker som hamnat i klammer med rättvisan.
Smeka ballen var det ju ingen som for illa av, kanske var den stor och flickebarnen blev rädda ?

Regionrådet i Sörmland, sossen som våldtog sin kollega intar väl en särställning bland dömda politiker:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/forre-sormlandspolitikern-jacob-sandgren-doms-for-valdtakt--g5ua79
Citera
2026-01-14, 10:17
Medlem
Menbrukar inte män va dör och pilla på pillesnoppen för att rätta till den?

Jag ser det ofta. Typ lägga snoppen till rätta i kalingarna, många gör det helt omedvetet. Drar liksom ut från kalingarna och byxan.

Gjorde han annat så.är det äckligt.
Citera
2026-01-14, 11:20
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Här behövs nog mer information. Kliade sig på pungen? Kissade och skakade av den? Runkade offentligt? Tre situationer som kan se ganska lika ut..

Du tycker att det är ok för en politiker att göra något av de sakerna?
Citera
2026-01-14, 11:53
Medlem
ThePaleHorses avatar
Gustav Hemming som representerade Centerpartiet och var en tågrunkare som fastnade på film och bild kanske var denna Sundsvallspolitikers förebild?

Jaja,dessa typer finns i alla läger.

Dom kanske bägge två lyssnar till Johnny Bode's gamla klassiska låt "runka mig med vita handskar" från skivan "Bordellmammans visor"
från 1968 och får inspiration.. 😉
Citera
2026-01-14, 12:06
Medlem
GaltJohns avatar
En enkel fråga till diariet och det går att avslöja att personen ifråga är kvar på hemsidan men utan bild (SD Sundsvalls hemsida).
Citera
2026-01-14, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikitomte
Elskåpet verkar ha en central roll i historien. Kan det vara så att kvinnorna tog för givet att det enligt elsäkerhetslagen är förbjudet att flöjta vid dessa skåp.

Förmodligen, jag är av samma uppfattning som du avseende detta
Citera
2026-01-14, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Du tycker att det är ok för en politiker att göra något av de sakerna?
Inte höjer jag på ögonbrynen åt att någon kissar iaf, tycker inte du att det är okej att kissa? Är det bara politiker som inte får kissa eller gäller det alla män/människor?

Att runka offentligt ligger helt i linje med vad jag förväntar mig av politiker oavsett parti, jag har inte höga tankar om politiker. Tycker inte det är okej att vilja bestämma över andra vuxna människor, psykopater hela bunten. Runkande eller inte förändrar inte denna uppfattning.
Senast redigerad av BakedBakerman 2026-01-14 kl. 13:10.
Citera
2026-01-14, 12:58
Medlem
Gusselbys avatar
Här skulle man vilja veta mer. Väldigt äckligt om det är sant och otroligt idiotiskt. Vad säger han själv mer än att det är absurt?

Om det är ord mot ord frias han nog men som sagt, vi vet inte så mycket mer än att han nu har åtalats.
Citera
2026-01-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Här skulle man vilja veta mer. Väldigt äckligt om det är sant och otroligt idiotiskt. Vad säger han själv mer än att det är absurt?

Om det är ord mot ord frias han nog men som sagt, vi vet inte så mycket mer än att han nu har åtalats.

Fast nu har vi två kvinnor/tjejer, berätta dom om samma sak i rätten lär det trumfa honom om dom berättar samma sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in