Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-09-08, 21:38
Medlem
Kowalskis avatar
ang att va tom i magen...
Finns sätt o komma runt det där.
När jag börja käka tram tog jag alltid på morgonen, käkade en banan o en yoggi yalla, för att få igång magen, efter en halvtimme eller två va jag hungrig. Så då tryckte jag i mig piller.
Kapslar brukade jag ibland lägga under tungan, alt öppna o lägga under tungan. Då slår det utan att du är tom i magen. Men inget av det hjälper ju om du blivit tolerant så klart.
Förr kunde jag äta ofta och det slog bra varje gång. Nu efter ett långvarigt bruk (2år sen), och sen även ett årslångt uppehåll så blir jag tolerant fort som fan. Började igen för 2veckor sen(iofs bara 3v uppehåll).
800mg/dag så känner jag mig normal, inte lika hungrig dock. Men jag fixar alltid så jag har hemma, "for special occasion's", men slutar alltsom oftast med dagligt knaprande... fan. Ska uppfinna en 'dispenser' som bara släpper ut, säg 500mg/vecka. Eller fixa en karaktär?
text text...., är rätt på at the mo', xcuse me
Citera
2006-09-09, 01:09
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Går bedövningseffekten också bort?
Typ om man är tolerant och bryter benet, så vill man gärna bli av med smärtan,
och då får man endast tramadol.
Är de effektlösa då?

Jo den smärtstillande effekten avtar litegrann den också fast inte alls i den mån som ruseffekten gör. Jag går på opioider dagligen och jag känner ingen speciell skillnad i att man skulle varit mer bedövad än någonsin förr, fast sen så har jag i princip glömt hur det är att inte vara påverkad så jag har inget att riktigt referera till..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in