2026-03-25, 19:28
Medlem
Eroxxss avatar
Dom skulle gjort husrannsakan idag hos Katja och krävt pissprov. Det är inte osannolikt att hon körde med droger i kroppen ännu en gång.
Senast redigerad av Eroxxs 2026-03-25 kl. 19:40.
Citera
2026-03-25, 19:28
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanfeddon
Det borde inte gå att anställa sådant patrask i vår Riksdag, vilken fattigdom.

Du vet att dom väljs in?
Citera
2026-03-25, 19:29
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Hon sitter väl i riksdagen fortfarande, som partilös "vilde"?
Ja, men det löser vi i september.
Citera
2026-03-25, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanfeddon
Det borde inte gå att anställa sådant patrask i vår Riksdag, vilken fattigdom.

Såg väl bra ut på pappret innan hon torskade för kokain, och sen började veva och vifta istället för ta ansvar.
Citera
2026-03-25, 19:44
Medlem
Undra vad hon gjort mer. Hon verkar ju helt sakna skam för det hon gjort och skiter fullständigt i lagar och regler.

Hoppas de kommer topsa henne. Då kanske flera andra brott blir lösta.

Vad gjorde hon 28 februari 1986? 😉
Citera
2026-03-25, 19:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfFittler
Undra vad hon gjort mer. Hon verkar ju helt sakna skam för det hon gjort och skiter fullständigt i lagar och regler.

Hoppas de kommer topsa henne. Då kanske flera andra brott blir lösta.

Vad gjorde hon 28 februari 1986? 😉

Ja säg det hon var 15 år då!
Citera
2026-03-25, 20:02
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Dom skulle gjort husrannsakan idag hos Katja och krävt pissprov. Det är inte osannolikt att hon körde med droger i kroppen ännu en gång.

Husransakan å pissprov? Är detta sant?

Jag vet ju inte, men jag tror att detta inte var första gången hon var ute med bilen.

Sannolikt har väl en granne sett henne använda bilen ”som vanligt” och ruttnat och tipsat Expressen.

Hon börjar samla på sig, 4 fyra fortkörningar varav en resulterade i indraget körkort i 2 månader. Drograttfylla. Narkotikabrott. Å nu grov olovlig körning.

Jag får ju känslan av att hon ser på sig själv som ”I’m above the law” lagar är för pöbeln, inte för mig!

Åsså blånekandet ”inte tagit kokain” eller ”det har inte hittats någon påse med vitt pulver på mig”…

Hon trampar sig ner i kvicksanden…
Citera
2026-03-25, 20:03
Medlem
Glödskals avatar
Har man alkoholproblem är det inte omöjligt att man tar bilen till bolaget, körkort eller ej.
Är det bara städdag är det enklare att låta bilen stå och bli lappad än att köra olagligt.
Citera
2026-03-25, 20:14
Medlem
Eroxxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Husransakan å pissprov? Är detta sant?

Jag vet ju inte, men jag tror att detta inte var första gången hon var ute med bilen.

Sannolikt har väl en granne sett henne använda bilen ”som vanligt” och ruttnat och tipsat Expressen.

Hon börjar samla på sig, 4 fyra fortkörningar varav en resulterade i indraget körkort i 2 månader. Drograttfylla. Narkotikabrott. Å nu grov olovlig körning.

Jag får ju känslan av att hon ser på sig själv som ”I’m above the law” lagar är för pöbeln, inte för mig!

Åsså blånekandet ”inte tagit kokain” eller ”det har inte hittats någon påse med vitt pulver på mig”…

Hon trampar sig ner i kvicksanden…

Alltså dom ska inte göra det så vitt jag vet.

Men det vore bra att få ett färskt pissprov på henne när hon nyss varit bakom ratten. Ladd som verkar vara hennes grej sitter inte kvar i kroppen så länge efter intag.
Citera
2026-03-25, 20:21
Medlem
idiamindadas avatar
Snygga kvinnor med lite mål i munnen som får uppmärksamhet i ett stort parti med växtvärk. Hannah Wigh 2.0. Hoppas de tar slut snart.
Citera
2026-03-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Hon sitter väl i riksdagen fortfarande, som partilös "vilde"?

Korrekt pestlopoan. Jag skrev att hon är vilde men hon har inte förlorat riksdagsplatsen utan andra ansvar i justitieutskottet och olika förtroendeuppdrag för SD.
Citera
2026-03-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja säg det hon var 15 år då!
Folk i den åldern mördar fortfarande…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto