2026-01-30, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Jag tycker lite synd om henne, ogillar alltid när tidningarna sätter igång och drevar mot någon stackare. Klart man inte ska knarka, men otur och små misstag borde inte förstöra hela karriären. Alla gör väl bort sig någongång.

Detta skrivet med förbehåll att hon inte är en riktig missbrukare.

Utan bara en vadå, bilkörarknarkare?

Hur har media drevat?
Dom har rapporterat att en ledamot i justitieutskottet tillika rättspolitisk talesperson för riksdagens näst största parti åkt ditt för rattfylla och misstänkt droginnehav.

Den som drevar är ju Katja som är ute på SDs plattform Riks och epoch times där hon kastar falska anklagelser mot kreti och pleti.

Vidrig och skamlös människa.
Citera
2026-01-30, 10:06
Medlem
Citat:
Jag tycker lite synd om henne, ogillar alltid när tidningarna sätter igång och drevar mot någon stackare. Klart man inte ska knarka, men otur och små misstag borde inte förstöra hela karriären. Alla gör väl bort sig någongång.

Våra media är vänsterstyrda och de drevar hårt mot vad SDare kan ha gjort och misstänks för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Känner du många som börjat knarka i 50-årsåldern? Nej, missbruket har säkerligen pågått i många, många år.

Nej det gör jag inte. Känner inte ens till någon som knarkar. Nog kan det vara så att missbruket har pågått i många år men accelererat i samband med att hon blev RL. Gott om tid, pengar och dåligt med kontroll.
Citera
Medlem
Citat:

Det är inte synd om henne
SD anställer bimbos som henne och hon har den näst högsta lönen medan hon driver mot icke skötsamma invandrare dagligen och polisen profilerar sig mot unga skötsamma utländska män driver hon och rattar full först och främst och sedan med narkotika som kokain i kroppen enligt media.

Har hon ett dåligt liv tycker du i jämförelse med alla andra människor?

När är man en riktig missbrukare?
När hon istället snortar framför dig och inte har det längre i baksätet och driver runt med hög musik och kör runt och blossar?

Vad är det som är synd om henne?
Blir hon utsatt för rasism och sköter ändå sitt jobb?

Har hon ett dåligt jobb?
Vad är det som synd om såna kvinnor? Hade du tyckt synd om det var en man som hade flätor och var mörk?
Citera
2026-01-30, 10:07
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotel
Nu är hon inte dömd än men kan man som brottsling sitta kvar i Riksdagen som är den högst beslutande församlingen kring vad som sker i Sverige? För mig förefaller det fullständigt orimligt och man borde bli entledigad från sitt uppdrag.

Det beror på hur grov brottet är. Partiet, riksdagen eller talmannen kan inte avsätta en riksdagsledamot. Bara en domstol.

Och det gäller bara om ledamoten begått ett brott med lagstadgat fängelsestraff på 2 år eller mer samt anses vara olämplig att sitta i riksdagen. När ledamoten döms så tar domstolen på egen hand beslutet att ta ifrån personens riksdagsplatsen.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Sådan bortförklaring kör ju idrottare även med. Någon har drogat dem eller någon kräm de fick vid massage. Men det blir svårare att prata bort att hon även hade en påse knark i sin handväska.

Ja, precis. Eller det exet/partnern som dopade en utan att man visste det.

Citat:
Ursprungligen postat av Turistparadiset
Vad fanns i påsen då? Och vilken narkotika hade hon i blodet?

Vad det var i påsen vet vi inte än.

Enligt advokaten visade snabbtestet på kokain i hennes kropp. Så blodprovet visade nog detsamma. Men det är inget som vi vet exakt än.

Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Så blind hoppas man inte hennes man är.
Om svaret är ja så är det en misslyckad familj och jag tycker synd om barnen

Vad jag förstått är hon skild. Att hon alltså inte lever ihop med barnens far.
Citera
2026-01-30, 10:07
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Citat:

Det hon gjort är inget litet misstag.
Den vanliga häxjakten på rattfyllon verkar ha kommit av sig i detta fall.....

Jag skulle inte tro att hon halkat och råkat landa på ett bord med en sträng upplagd samtidigt som hon andades in och i sin förvirring efter detta råkat ta fel på en folkis och en burk läsk.
Oklart vem som lagt upp strängen dock i detta scenario, kanske en granne eller ett avancerat hack.
Citera
2026-01-30, 10:08
Medlem
Citat:
Man blir väl inte likblek och sådär torr på några år? Jag vet inte men hur kunde folk som jobbar med henne inte märkt förändringen då.

Har man arbetat ett tag på olika platser så nog ser man en och annan fyllenäsa och därtill svullna ansikten men vem säger till?
Citera
2026-01-30, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det beror på hur grov brottet är. Partiet, riksdagen eller talmannen kan inte avsätta en riksdagsledamot. Bara en domstol.

Och det gäller bara om ledamoten begått ett brott med lagstadgat fängelsestraff på 2 år eller mer samt anses vara olämplig att sitta i riksdagen. När ledamoten döms så tar domstolen på egen hand beslutet att ta ifrån personens riksdagsplatsen.

Ja, precis. Eller det exet/partnern som dopade en utan att man visste det.

Vad det var i påsen vet vi inte än.

Enligt advokaten visade snabbtestet på kokain i hennes kropp. Så blodprovet visade nog detsamma. Men det är inget som vi vet exakt än.

Vad jag förstått är hon skild. Att hon alltså inte lever ihop med barnens far.

Vad förvånande ..
Nu får han väl barnen på heltid om hon inte leker offer på heltid på sociala medier om hur synd det är om henne medan hela svenska folket bugar för henne och håller med henne. Inget att se här. Cirkeln börjar igen när SD får komma tillbaka. Då får hon jobbet tillbaka så kan hon driva runt och ratta full och ta sina substanser med hög musik och så sjunger hon till rapmusik.

Olämplig som kvinna och som politiker och som mamma. Usch för i helvete
Citera
2026-01-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Har man arbetat ett tag på olika platser så nog ser man en och annan fyllenäsa och därtill svullna ansikten men vem säger till?

Jag har aldrig sett det men vi har också slumpmässiga drogtester så man inte anställer white trash som Katja.

Men då är det inte konstigt att Sverige har massa gängkriminella då alla knarkare som henne göder gängen trots att hon borde veta bättre

Då ska man inte heller öppna käften om gängkriminella när en sån white trash driver runt på mina skattepengar istället för att dessa pengar går till pensionärer, sjuka och arbetslösa. Jävla mupp
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-01-30 kl. 10:14.
Citera
2026-01-30, 10:15
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldey
Du har inte blandat ihop det med att hon begärt att få körkortet åter? Har mycket svårt att se att hon faktiskt skulle ha fått det...
Det blev väl återkalla på 12 månader. Sen får hon tillbaka det.
Citera
2026-01-30, 10:23
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sett det men vi har också slumpmässiga drogtester så man inte anställer white trash som Katja.

Men då är det inte konstigt att Sverige har massa gängkriminella då alla knarkare som henne göder gängen trots att hon borde veta bättre

Jösses, gå igenom RL från 2010 och framåt och dra dina egna slutsatser. Nog finns det en del där som är glada i flaskan. Jag har t.o.m varit med om dåvarande och tidigare ministrar som mer eller mindre har förts åt sidan när de skulle hålla tal. Andra ministrar har rusat till hjälp och ersatt dem i sista sekund. Finns t.o.m i arkiven.

En minister var högaktuell som partiordförande i början på 10-talet men de flesta insatta inom partiet insåg att det inte skulle fungera av ovastående nämnda skäl.

Ja absolut måste den knarkande delen av befolkningen ta ansvar för de gängkriminellas handlingar men det finns inget politiskt parti som vågar/vill ta steget fullt ut och du inser nog varför.

När har du hört någon politiker ta upp denna koppling vid ett debattillfälle? Knarkeländet förekommer inte i den politiska debatten och det är det som är problemet.
Senast redigerad av Konrad 2026-01-30 kl. 10:27.
Citera
2026-01-30, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Via henne borde man kunna ta fast hennes ”säljare” och alla i närheten som är missbrukare. Inte svårare än det här. Vi får polisen får all hjälp man behöver än skuld för att göra sitt jobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in