Citat:
Ursprungligen postat av
Syron
Mannen är en uppenbar narcissist. Det bygger jag på att jag arbetat med folk som fått den diagnosen. I min erfarenhet gjorde de alla i sin omgivning helt miserabla och han förtjänar inte din respekt eller ditt stöd. Om han kunde få hjälp och ville ta emot den hade det varit bäst för honom.
Så, han föddes kanske så. Det innebär inte att SVT och de andra i bajskastarvänstern skall uteslutande kasta bajs på han. För så är det med bajskastarvänstern, de frågar sig om personen är på rätt sida om deras politiska bas, är den inte det, så skall det kastas bajs. Uteslutande bajs. Och sedan lipar den gängen att Trump är dålig. Jag håller inte med om att han är det.
Han tar tag i knarksmugglarna. Han ströp somaliernas bidragsfusk. Han stängde gränsen. Och han slänger ut illegala invandrare som bajskastarvänstern av förklarliga skäl vi ha där som politisk valboskap.
Kanske skulle jag inte vilja att Trump var min vän, men han får jättegärna vara USA:s president. Och jag tycker ju att bajskastarvänstern kanske kunde för en gångs skull kunde hitta något positivt med Trump, men icke, den politiska mentala spärren gör att de endast kan kasta bajs.