Citat:
Ursprungligen postat av
lumen99
Puerto Rico är inte poängen. Det är bara ett bekvämt stickspår.
Puerto Rico är poängen när Miller tycker frågan om Grönland som koloni är relevant.
1. Det är inte en koloni.
2. Han gör självmål när han ignorerar egen historik ang USA och Puerto Rico.
Men du kanske kan svara på nåt annat paradoxalt.
Ön Puerto Rico har han dammat av i all hast militärt sett.
Varför har Trump varit passiv angående att öka försvaret militärt på ön Grönland 2016-2020 samt 2025 med tanke på hans tjat.
Det är fritt fram att rusta upp.
Under dessa 5 år hade ju Voldomort Putin kunnat erövra ön?