Citat:
Ursprungligen postat av Roland A
Det är det intryck man får. Jag vet inte exakt hur processerna i Outlaw fungerar men jag kan tänka mig att följande scenario inte är helt ovanligt:
Någon Moderator börjar störa sig ordentligt på någon användare...det kan antingen bero på att användaren ifråga klagar över moderatoråtgärder eller bara är allmänt "uppstudsig" i diskussionerna med "regeringen". Moderatorn beklagar sig i outlaw att användaren NN är någon som man bör hålla ögonen på. Andra Moderatorer nappar och helt plötsligt har man fått en ny hackkyckling att sparka på i användaren NN. Efter ett tag får även Admin upp ögonen på vad som försigår...och eftersom denne litar blint på sina moderatorer gör han dessa och sig själv en tjänst och sparkar ut NN ifrån forumet med motiveringen att denne inte tillför forumet någonting.
Och "vips" så var det problemet ur världen!
Om du tittar efter vilka som blivit bannade med den motiveringen så förstår du att du är ute och cyklar. Idel uslingar som "inte tillfört något".
Det skulle isf vara Bolt som är undantaget som bekräftar regeln.
Kanske mlconny, hallonplutten, forsaken och handenduvet också, men inte som böltden.
Resten har varit rena plågor.