Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Idag, 01:47
Medlem
glockenreins avatar
Ett centraliserat ledarskap, brist på transparens, dålig hantering av handelspolicies, en katastrofal migrationspolitik o.s.v.

Vad mer har Ursula von der Leyen gjort som suger? Varför är hon så dålig? Och hur kan hon fortfarande ha stöd?
Citera
Idag, 01:49
Medlem
figegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Ett centraliserat ledarskap, brist på transparens, dålig hantering av handelspolicies, en katastrofal migrationspolitik o.s.v.

Vad mer har Ursula von der Leyen gjort som suger? Varför är hon så dålig? Och hur kan hon fortfarande ha stöd?

Hon kanske rent av sitter kvar för.

1. Hon vet vad hon pratar om.
2. Hon är vacker för sin ålder
3. Hon är duktig på det hon gör.
Citera
Idag, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Lurat på medlemsländerna gmo vacciner med mutkontrakt.

Djävulen personifierad
Citera
Idag, 08:31
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
"Varför suger Ursula von der Leyen?"

För att hon är heterosexuell
Citera
Idag, 08:51
Medlem
Dumdrygs avatar
Hon är ett exempel på en känslostyrd politiker utan förmåga till konsekvensanalys. Hon reagerar känslomässigt på olika saker och låter det guida vilka beslut som ska tas, utan att fundera över vad det praktiskt innebär för EU's befolkning.

Ett exempel var att hon ville stjäla de ryska tillgångarna för att Putin är dum. Men inte förstod att det kunde leda till juridiska konsekvenser att medlemsländerna skulle få återbetala Ryssland ur sina egna statskassor.
Citera
Idag, 09:41
Medlem
kyrkstockens avatar
Varför skulle hon skilja sig från våra svenska politiker?

Våra svenska politiker består nästan uteslutande av individer som var mobbade i skolan. Många har synliga tecken på lättare utvecklingsstörning och framför allt då autism: Palme, Bildt, Federley, Strömmer, fågelboet m.fl.

I många fall är det rena lyteskomiken. Man drev med att ingvar carlsson såg ut som en fot. Från malmö sändes ett humorprogram som drev med birgitta dahls utvecklingsstörningar. EAP hånade Palmes utseende. Jag har då inte ens nämnt individer som Mundebo.
Många har direkta talfel.

JAg har sett forskning ifrån england som pekar ut att det som mest utmärker politiker är att de var ensamma under uppväxten utan socialt liv eller vänner. Jag har inte sett något liknande från sverige men är säker på att vi skulle få precis samma svar här.
Citera
Idag, 13:40
Medlem
tigerpus avatar
För att hon är en judeknecht/zionist/globalisthund eller vad man än vill kalla det

Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Varför skulle hon skilja sig från våra svenska politiker?

Våra svenska politiker består nästan uteslutande av individer som var mobbade i skolan. Många har synliga tecken på lättare utvecklingsstörning och framför allt då autism: Palme, Bildt, Federley, Strömmer, fågelboet m.fl.

I många fall är det rena lyteskomiken. Man drev med att ingvar carlsson såg ut som en fot. Från malmö sändes ett humorprogram som drev med birgitta dahls utvecklingsstörningar. EAP hånade Palmes utseende. Jag har då inte ens nämnt individer som Mundebo.
Många har direkta talfel.

JAg har sett forskning ifrån england som pekar ut att det som mest utmärker politiker är att de var ensamma under uppväxten utan socialt liv eller vänner. Jag har inte sett något liknande från sverige men är säker på att vi skulle få precis samma svar här.

Bingo, det är så dom som styr världen väljer vilka dom vill/kan anställa, mycket viktigt att hitta rätt personal, kan ju för fan inte riskera att någon med rak ryggrad sitter på en maktposition
Citera
Idag, 14:04
Medlem
Hon må vara ond men otroligt vacker som en tidigare skrivit.
Måste bara säga det men fan vad jag hade besudlat denna dam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in