För att hon är en judeknecht/zionist/globalisthund eller vad man än vill kalla det
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Varför skulle hon skilja sig från våra svenska politiker?
Våra svenska politiker består nästan uteslutande av individer som var mobbade i skolan. Många har synliga tecken på lättare utvecklingsstörning och framför allt då autism: Palme, Bildt, Federley, Strömmer, fågelboet m.fl.
I många fall är det rena lyteskomiken. Man drev med att ingvar carlsson såg ut som en fot. Från malmö sändes ett humorprogram som drev med birgitta dahls utvecklingsstörningar. EAP hånade Palmes utseende. Jag har då inte ens nämnt individer som Mundebo.
Många har direkta talfel.
JAg har sett forskning ifrån england som pekar ut att det som mest utmärker politiker är att de var ensamma under uppväxten utan socialt liv eller vänner. Jag har inte sett något liknande från sverige men är säker på att vi skulle få precis samma svar här.
Bingo, det är så dom som styr världen väljer vilka dom vill/kan anställa, mycket viktigt att hitta rätt personal, kan ju för fan inte riskera att någon med rak ryggrad sitter på en maktposition