Citat:
Ursprungligen postat av
Follows
Betänk att personalen ska hålla på med detta VARJE DAG i typ 60 år tills ålderdomen tar honom om han inte begår självmord eller blir mördad av nån annan fånge
Ja, att Robin skulle ändra beteende är föga troligt & dessutom brukar de vara ännu jobbigare när de blir äldre.
Men för personalens skull måste de lära sig hantera det. Men det låter inte som de kan det vilket jag tycker är märkligt då det rimligtvis finns många bakom galler med samma personlighetsdrag.
Sedan är jag inte helt övertygad ännu att de kan bevisa mord. Men vi får se.
Man ser även i bl.a Ekerö FUPen att den förhörsledaren inte förstår hur man förhör en sådan person. Nu berättade Robin själv till slut för han insåg att det fanns för mkt på honom & han ville lindra fallet så gott det gick.
T.ex FBI har riktlinjer & strategier för att förhöra personer med psykopatiska personlighetsdrag & mkt av det går att använda även för en kriminalvårdare för att underlätta deras dag på jobbet
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Gode gud, detta är Autospel som spelat mig ett spratt!
Sitter med mobilen, och har inte kollat vad som kommit ut…suck. Dålig uppkoppling på semestern…
Ber om ursäkt!
Ska stå överfallskit.
Tack för klargörandet! Du har ju koll så jag förstod inte att jag hade kunnat missa det men det är lätt hänt