Citat:
Ursprungligen postat av
rubbergirl
Jag kan garantera att det är en jävla förvirring men ja, han verkar njuta av att orsaka andra lidande. För det får honom att må bättre.
Leker med människor gör han definitivt.
Han sitter i förhör & trivialiserar kidnappningen, barnporren är ett misstag & han ska aldrig se åt det igen. På anstalt skryter han om den, säger att offer får vad de förtjänar & skrattar åt det. Vad är på riktigt? Jag skulle säga: inget av det. Han vet nog inte ens själv utan anpassar sig efter situationen. Men han kommer fortsätta med det han gör.
Han är kaos naturligt men visst skapar de också kaos med flit.
Svårt att förklara så det låter begripligt för det är så snurrigt alltihop

Å fyfanken så vidrigt sagt och gjort, men blev egentligen inte förvånad gör det var exakt så jag tänkt att han skulle vara, men ändå man får kräksmak i munnen alltså?
Precis han sa det var ett misstag men jag har tänkt att det han kan mena med det är att det var misstag att åka dit, inte att brottet var ett misstag! Men kanske han även säger att det var ett misstag för att få andra att tro att han menar det? Jag har tom tänkt att BO offrades i tron att andra ska tänka att han inte är pedofil? För att sen fortsätta där han började med just barn? Jag tror att precis slöt han gör är för att just förvirra varenda människa för att ingen ska förstå vad han är och gör?
Jag tror det här med namnbytet till kvinnonamn och transgrejen är samma anledning, att skapa förvirring och att det är det enda sättet han känner att han har viss kontroll istället, genom att ingen ska förstå honom alls? En mycket duktig skådespelare helt enkelt?