Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Troligt att han läst och tagit del av nyheter ang hans egna brott. På fredagen framgick det via media att polisen spärrat av en plats ett stenkast från stationen. Här borde han förstått att polisen fått tag på ledtrådar till brottet. Detta kan ha fått honom att påskynda processen med att göra sig av med kroppsdelar och övrig bevisning. Han valde dock att gå till jobbet på lördagen…
Jag tror att hans avsikter med mordet, förutom lusten att mörda, är att leka med polisen, jag tror att alla de olika brotten handlar om kortsiktiga mål enbart för att att avancera och bli ännu bättre för varje brott han begår, och hans långsiktiga mål blir då att begå brott och komma undan med dom, bli känd och omskriven, och då är det väl mycket troligt att han även skrivit i trådarna på flashb?
Så jag tror att han hade väldigt bråttom att ha både ihjäl Bo och stycka kroppen, han visste att grejerna hittats, som snart skulle leda dom till honom? Det är iskallt planerat på flera sätt i så fall, men jag tror att det är möjligt att det kan vara såhär sjukt illa?
Obs, bara spekulationer och ingen sanning öht!!