Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-25, 13:48
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Hur många könssjukdomar fick du på köpet?

Inga. Förutom lite skit på kuken.
Citera
2025-12-25, 13:48
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Inga. Förutom lite skit på kuken.
Du har alltså kollat upp?
Citera
2025-12-25, 13:50
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Du har alltså kollat upp?

Bajs på kuken alltså efter det anala njutningen.
Citera
2025-12-25, 13:50
Avstängd
Årets skörd blev 7 kvinnor och ett härligt knull på självaste julafton. Hennes julafton blev i alla fall vit.
Citera
2025-12-25, 13:57
Medlem
MrFishboys avatar
Började med ”nätdejting” redan 2010, då var det enkelt att få kontakt. Använt mediet med olika omfattning mellan 2010 och fram tills 2020. Hade ett uppehåll från företeelsen mellan 2020 och 2025, startade upp en Tinder och testat det för mig nya Hinge under sommaren 2025. Något som slagit mig är att något har förändrats, det blir många matchningar, på bägge apparna, men det är mer regel än undantag att man bli ghostad. Det har blivit svårare att det leder till att man träffas AFK. Lägger inga pengar på apparna, inget jag gjort eller planerar att göra. Nu misstänker jag att jag blir kvar på apparna, det är något fascinerande med hur hela fenomenet förändrats på så kort tid. Tidigare, före 2020 var det genom apparna jag fick flest kontakter, nu är det utanför apparna som det är lättare att skapa kontakter.
Citera
2025-12-25, 14:13
Avstängd
Grin-Days avatar
Jag brukar sätta in kontaktannonser i porrtidningar när jag vill träffa ett fruntimmer, har testat mobiltelefondating men det var bara skräp.
Citera
2025-12-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

4.
Behöver ibland fördriva tiden i kollektivtrafiken. Skadar inte att fortsätta, men tänker fortsatt inte betala ett öre. Hellre runkar jag hemma i min ensamhet till mitt ISK.

Du är fan kung 😅
Citera
2025-12-25, 15:04
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Hur har det gått i år??
-RIKTIGT jävla dåligt. Har gjort näst intill vad som helst (men egentligen inte) för att få gå på en dejt. Har hållt på med skiten i 1,5-2 månader under 2025 annars har jag varit iväg och jobbat eller haft tjej.

1. Vilken/vilka appar har ni kört?
H och T

2. Vad har ni betalat i pengar och i tid?
Hinge 400x2mån +3boost så totalt ca1600kr
T - 0

3. Resultatet. Hur har det gått??? Vad har det resulterat i???
-ca. 40 matchningar => 1 dejt => 1ONS Riktigt dålig konverteringsgrad.

4. Hur tänker ni inför 2026?? Fortsätta eller lägga ner det??
-Grejen är ju att det går i vågor. Förr eller senare blir man ju kåt och folk som man kan ragga på ute är ju mest på fre/lör så man behöver ju ha något att göra de andra dagarna.
Men nej det är inte värt det. Urholkar själen varje gång man går in.
Citera
2025-12-25, 15:13
Medlem
Transkalles avatar
1. Vilken/vilka appar har ni kört?
Tinder, Badoo, Hinge

2. Vad har ni betalat i pengar och i tid?
Uppskattningsvis under 1000 kr på Tinder.

3. Resultatet. Hur har det gått??? Vad har det resulterat i???
Uppskattningsvis 10 matchningar. Flesta textsamtal som rinner ut i sanden. Antingen jag eller tjejen som tröttnar. 2 träffar i verkligheten. Den ena smet efter typ 15 minuter genom att hitta på en ursäkt. Den andra träffade jag på allmän plats ca 3 ggr där hon var väldigt klängig(hålla i handen, kyssas) för att efter det från ingenstans bryta och säga att hon inte får några känslor.

4. Hur tänker ni inför 2026?? Fortsätta eller lägga ner det??
Jag fortsätter. Har aldrig varit jagad av tjejer och är på något sätt positivt förvånad över resultatet på apparna. Har heller inga alternativ, på mina hobbys träffar jag bara killar och på jobbet är alla redan upptagna. Ett worst case scenario är att om ca 10 år pröva lyckan i Thailand, men är inte där än
Citera
2025-12-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
1. Tinder.

3. Blandat, MEN, en sak som är helt klart är att fy fan vad ointressanta kvinnor har blivit att skriva med.
Tråkiga. Ingen personlighet. Vill ha total kontroll. Vill leda.
Tinder 2016 var något helt annat.

4. Missade att svara en tjej på julafton, igår, hon tog bort mig för det.
Det är mogenheten hos kvinnor 2025. Deras ego klarar inte av att vänta en dag utan måste då ta bort en så de känner att de har kontrollen och "dissade en först".

Jag minns också Tinder eller nätdejtning från 2016..

Alla tjejer och troligen killar var mkt mer på och skrivandet gick smidigt

Idag verkar intresset nästan noll...Några meningar och sen dör det ut

Det gör att man själv inte heller lägger någon energi

Frågan är varför energin dött så totalt på 9år ?
Citera
2025-12-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Började med ”nätdejting” redan 2010, då var det enkelt att få kontakt. Använt mediet med olika omfattning mellan 2010 och fram tills 2020. Hade ett uppehåll från företeelsen mellan 2020 och 2025, startade upp en Tinder och testat det för mig nya Hinge under sommaren 2025. Något som slagit mig är att något har förändrats, det blir många matchningar, på bägge apparna, men det är mer regel än undantag att man bli ghostad. Det har blivit svårare att det leder till att man träffas AFK. Lägger inga pengar på apparna, inget jag gjort eller planerar att göra. Nu misstänker jag att jag blir kvar på apparna, det är något fascinerande med hur hela fenomenet förändrats på så kort tid. Tidigare, före 2020 var det genom apparna jag fick flest kontakter, nu är det utanför apparna som det är lättare att skapa kontakter.

Delar din uppfattning..

Energin har liksom dött på så kort tid, frågan är varför ?
Citera
2025-12-25, 15:39
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Delar din uppfattning..

Energin har liksom dött på så kort tid, frågan är varför ?
Kan det inte vara för att man är van vid skiten och att man är beredd att bli ghostad och därför skyddar sig.

Sen känns det väldigt mycket som tjejer plockar russinen ur kakan och om man inte är underhållande från första meddelandet så är det bara klippa och ta nästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in