Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
Idag, 14:19
Medlem
Gamla människor har en speciell lukt. Vissa luktar mer än andra. Kan det vara det?
Citera
Idag, 14:26
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Men är inte den lukten mer söt?

Röker någon på så luktar det tydligt oregano, mustig växtlukt.

Men har någon dött luktar det faktiskt matlagning, som någon stekt med surt smör. Vi kände det i 14 dagar och det luktade inte lika intensivt hela tiden, utan det var precis som att lukten kom och gick olika dagar. Det först när vi fick reda på att en granne hittats död av en släkting som vi fattade att det var liklukt.
Citera
Idag, 15:02
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Precis.
Frän doft vid helger. 😆

Det mest troliga. Men jag trodde att det skulle vara en sötaktig lukt, inte intensivt surt.
Citera
Idag, 15:13
Medlem
SageNButters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Araber lagar ofta konstig illaluktande mat.
I min trapp uppgång luktar det skit som om det är stopp i avloppet eller nåt då är det araber som lagar mat.
Var och varannan SVENSK julrätt innehåller ättika, men givetvis måste det vara arabers fel.
Citera
Idag, 15:18
Medlem
448s avatar
Citat:
Det mest troliga. Men jag trodde att det skulle vara en sötaktig lukt, inte intensivt surt.

Doften beror väl på hur feta folk är - ett fettblobb på 30kg i kroppen kommer sprida härlig arom
Citera
Idag, 15:31
Medlem
Grönkål? Luktar fullständigt vidrigt.
Citera
Idag, 15:37
Medlem
Vad är det för golvmaterial i trapphuset? Det kan ju vara nåt städrelaterat. När städas trapphuset? Är det stentrappa?
Är det linoleum så luktar det surt om det kommer vatten på. Kan ju vara även inifrån nån lägenhet som har nåt gammalt golv.
Citera
Idag, 15:53
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Det kan lukta kattpiss.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in