2025-12-29, 15:37
  #565
Medlem
Jag blir vansinning. Nu snackar de den hårda öppningen....
Citera
2025-12-29, 15:37
  #566
Medlem
Ezzelinos avatar
Moa Lundgren är inte en hybridåkare, hon är en hybrisåkare.

Nej, det sade jag nog bara i behärskad besvikelse över att det inte gick bättre för de bästa svenska damerna i dag. Får hoppas att de berättar om hur skidorna var i alla fall.
Citera
2025-12-29, 15:37
  #567
Medlem
Frida brukar kränga mycket mer med kroppen och hade tappat mer uppför på andra varvet om hon var för trött.

Till skillnad mot Ebba tror jag dock att Frida och Ilar fått till fästet någorlunda. Ebba hade inte bra skidor någonstans.
Citera
2025-12-29, 15:37
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Helt sinnessjukt. Är väl deras uppgift att analysera tider och trender!

Jonas Karlsson har alltid varit en sopa. AKS orkar jag inte ens kommentera, 100% inkvoterad.
Citera
2025-12-29, 15:38
  #569
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Hahahahah materialet säger ingenting
Citera
2025-12-29, 15:38
  #570
Medlem
"Maja tappar sex sekunder på den delen av banan och det betyder ju... ja det betyder ju egentligen ingenting"

Tack för de kloka orden Anna-Karin
Citera
2025-12-29, 15:39
  #571
Medlem
HungalaBungalas avatar
Haha Strömstedt är så otroligt rädd att prata om vallan. Det är säkert så att Alla i svenska laget hade en dålig dag.

Herregud vad dålig hon är.
Citera
2025-12-29, 15:39
  #572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroppshydra1337
"Maja tappar sex sekunder på den delen av banan och det betyder ju... ja det betyder ju egentligen ingenting"

Tack för de kloka orden Anna-Karin
Visdomen är halsbrytande.
Citera
2025-12-29, 15:40
  #573
Medlem
Robert_Goatses avatar
Det var den touren för den här gången.
Citera
2025-12-29, 15:40
  #574
Medlem
Men Anna-karin det är inget bra tecken att Johanna Hagström lyckats hänga på Ilar, din jävla sopa.
Citera
2025-12-29, 15:40
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Jonas Karlsson har alltid varit en sopa. AKS orkar jag inte ens kommentera, 100% inkvoterad.


Precis alla vet om det men i Jonas självbild så är han Störst, Bäst och Vackrast i hela världen
Citera
2025-12-29, 15:40
  #576
Medlem
Ezzelinos avatar
Ilar sexa, inte illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in