2025-12-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
0-3 i paus.. spelbolagen hade alltså rätt.

Men jag har fortfarande chansen. Bettade några kronor på att Pyramidgänget i alla fall skulle näta. Tror det var odds 1,63 eller nåt sånt.

Fyllde på med ett gigantiskt bet på hörnor och ännu ett på att Pyramid skall näta i andra halvlek. (Gigantiskt som i 2 kr.. detta är en form av nöjesbetting jag tycker är kul ibland)

Yes! 6 hörnor och 1-3.
Som att stjäla godis från småbarn.. (och samma värde på stölden..).
Citera
2025-12-25, 22:26
Medlem
Topptipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Pyramids ligger under med 0-3 nu när halva matchen är spelad…..

De fick ett mål underkänt och så även en straff tidigt i matchen.

Men det var det enda roliga Socialdemokratiska spel hade att bjuda på denna juldag. Spännande med pyramidfotboll!
Citera
2025-12-25, 22:54
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
0-3 i paus.. spelbolagen hade alltså rätt.

Men jag har fortfarande chansen. Bettade några kronor på att Pyramidgänget i alla fall skulle näta. Tror det var odds 1,63 eller nåt sånt.

Fyllde på med ett gigantiskt bet på hörnor och ännu ett på att Pyramid skall näta i andra halvlek. (Gigantiskt som i 2 kr.. detta är en form av nöjesbetting jag tycker är kul ibland)

Marknaden hade rätt och inte några jäkla spelbolag. Spelbolag har inga egna odds utan följer marknaden slaviskt. Det är därför som alla spelbolag höjer eller sänker odds nästan samtidigt och limiterar alla som är duktigare/snabbare än marknaden...
Citera
2025-12-26, 07:47
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Marknaden hade rätt och inte några jäkla spelbolag. Spelbolag har inga egna odds utan följer marknaden slaviskt. Det är därför som alla spelbolag höjer eller sänker odds nästan samtidigt och limiterar alla som är duktigare/snabbare än marknaden...

Hur blir man snbbare och duktigare än marknaden?
Citera
2025-12-26, 11:02
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Hur blir man snbbare och duktigare än marknaden?

Du frågar fel person, jag är ju en speltorsk enligt vissa "genier" här på forumet...
Fan jag har till och med kallats för en ung speltorsk utan framgång i livet av en pappskalle här.
Så låt dessa "vinnare" förklara för dig...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in