Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 00:55
Medlem
Igår mådde jag väldigt bra. Jag var på gymmet och träna. Och kom hem sen. Och sen vet jag inte vad som hände.

Jag la mig i sängen och kunde inte somna. Jag var väldigt pigg. Och fick en hosta som jag aldrig fått innan. Jag somnade inte förrän 7 på morgonen.

Sen vaknade jag och hade ont i hela kroppen. Jag visste ju att jag hade tränat dagen innan så tänkte inte på det. Jag frös och frös. Hade huvudvärk och diarré stup i kvarten. Kände mig helt orkeslös.

Jag hade hemma ett covid / influensa test som visade negativt.

Dum som jag var drog jag till gymmet och kämpade mig igenom 2 timmars pass. Jag trodde verkligen jag skulle svimma. Det snurrade i mitt huvud och jag frös och skaka. Till slut drog jag hem.

Och jag har sån huvudvärk. Och skakar som ett asplöv.

Nån skit har jag men vet inte vad. För jag känner mig inte helt hundra.

Och i början av denna månad var jag i Oslo och hade samlag med en okänd person. Oskyddat. När jag googlade om HIV symptom så blev jag skräckslagen för en del stämmer in på mig!

Vad tror ni?
Citera
Igår, 01:01
Medlem
Nej Hiv är det inte bara vanlig influensa! https://www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/infektioner/ovanliga-infektioner/hiv-och-aids/
Citera
Igår, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej Hiv är det inte bara vanlig influensa! https://www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/infektioner/ovanliga-infektioner/hiv-och-aids/

En del HIV symptom stämmer ju in tycker jag.
Och influensa testet visade ju negativt.
Citera
Igår, 01:41
Medlem
Tar du Benso, eller har slutat med det?
Senast redigerad av Newton555 Igår kl. 01:43.
Citera
Igår, 01:43
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
ta ett hiv test vet ja, god jul!
Citera
Igår, 07:47
Medlem
Snusfris avatar
Bögsex? Troligtvis HIV.
Citera
Igår, 07:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vanlig jävla influensa eller vinterkräksjukan. Det mest idiotiska du kan göra är att träna i detta läge då det kan leda till döden.
Räkna med någon vecka i sängen eller soffan, drick mycke vatten och käka alvedon eller liknande.
Försök även få i dig lite mat då kroppen behöver energi.

Knulla inte okända människor utan skydd men tror inte du fått HIV.
Citera
Igår, 08:03
Medlem
Borasare1980s avatar
Nån typ av muskelinflammation kanske? I skrivande stund har jag själv problem med inflammation i knät såpass illa att jag känner mig febrig och går på värktabletter för att härda ut. Konstant lommande smärta sedan fyra dar tillbaka.
Citera
Igår, 08:06
Medlem
Om du tränade när du var sjuk, se upp, det är en dödlig kombination som läkarna verkligen på riktigt allvar avråder från.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Ebola tror jag. Nu har du spridit viruset på ditt lokala gym också.
Citera
Igår, 12:09
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Du har en fått en släng av hypkondri och syltrygghet, du är en gnällig liten bitch som måste sluta känna efter så mycket, men lämna ett AIDS-test via tops i urinröret för att vara på den säkra sidan, det är den bästa metoden för att helt utesluta sexuellt överförbara sjukdom.
Citera
Igår, 13:04
Medlem
Du gör saker som är avsedda att få dig att må skit, tränar med sjukdoms symptom och har oskyddad sex med okända troligtvis könssjuka människor, och sedan mår du skit. Vad hade du förväntat dig? Dags att trycka ON på hjärnan kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in