2025-12-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Jag provade med Edge Chrome och Brave ingen av dessa fungerade det var bara med TOR som jag kom fram, för min del gör det inte så mycket då jag använder datorn med fasta linan och Brave men konstigt är det i alla fall.
Ibland skall man inte söka felet så länge det gått att lösa på annat sätt!
Citera
2025-12-23, 23:01
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Ibland skall man inte söka felet så länge det gått att lösa på annat sätt!
Det var skönt att inte felet fanns hos mig i alla fall
Citera
2025-12-25, 11:17
Medlem
Har haft detta fel ett tag nu från ingenstans men fick inget svar sist:

”För mig funkar det galant om jag kör mobilnätet men inte wifi. Samma leverantör för båda. Vad beror det på?”
Citera
2025-12-25, 11:27
Medlem
Waterlilys avatar
Kanske lite långsökt men prova att koppla bort VPN. Jag kan inte använda VPN då jag från min PC och kör Firefox mot min Internetbank Och jag har för mig att då jag kör iPad med Safari via WiFi fungerar det med VPN mot banken.

Vänligen Näckrosen
Citera
2025-12-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Jag har ett märkligt fel när jag försöker gå in på Flashback via min trådlösa router så kommer jag inte in, det märkliga är att jag kommer in på andra sajter som har adressen xxxxxx.org men flasback.org fungerar inte.
Självklart har jag startat om routern, blev inte bättre.
Vad kan felet vara?
För den som försöker att göra sig lustig över att jag skriver här just nu kan jag nämna att jag använder den direkta linan för tillfället.

Pröva detta
(FB) Ip bannad ifrån flashback sen i fredags
Citera
2025-12-26, 08:08
Medlem
Jag har inte orkat läsa hela tråden mer än att du inte kommer in på FLASHBACK.ORG med din "trådlösa router". Är det mobilt bredband du har?

Jag vet att extremt många blivit spärrade att komma in på THE PIRATE BAY... men att bli spärrad att komma in på FB verkar extremt märkligt???
Citera
2026-01-02, 14:19
Medlem
SpeeQs avatar
Samam här måste köra VPN på datorn och stänga av WIFI på telefonen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in