Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-23, 00:21
Medlem
glockenreins avatar
Aldrig legat med en irakisk brud men de kanske använder nån parfymerande kräm där nere innan ni ska knulla för att det ska lukta bättre? Är ju trevligt om man fräschar till sig lite innan.
2025-12-23, 00:33
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Nån i tråden som faktiskt legat med en irakisk tjej å kan bekräfta?
Nä. Men det är väl inte ovanligt att kvinnfolk smörjer sig där nere, med jordnötsolja kokosolja eller liknande.
2025-12-23, 01:09
Medlem
Har märkt att folk från olika länder luktar annorlunda

Brent olja lukten har man känt innan oftast hittar du det hos negrar eller mellanöstern när man går förbi dom

Jag tror att deras diet som spelar roll här man har ju alltid känt en unken lukt vid muslimska hem

Fråga henne vad hon äter
2025-12-23, 03:14
Medlem
Rothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Vad är ’brent’ olja?

https://letmegooglethat.com/?q=brent+olja
2025-12-23, 05:33
Medlem
Jag har också märkt det, men bara några av dom.
2025-12-23, 07:35
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Känner inte igen "oljelukten" alls. Däremot doftar tjejer från Mellanöstern ofta väldgigt gott och är hygieniska. Svenskar kvinnor o andra sidan tror att det räcker med torka röven med toapapper & tvättar inte ens rövhålet och stinkar bajs när man ska köra doggystyle.

Svenska tjejer behåller vilt smaken. Fitta ska lukta fitta och röv röv. Inte godisnappar eller motorolja.
2025-12-23, 07:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
Fräschaste, mest väldoftande man kan hitta.

Det är för att kvinnor från mellanöstern tvättar sig med vatten efter toalettbesöket.

Citat:
Här är en som vet vad han snackar om.

Ni som har sån erfarenhet, är de kvinnorna någonsin tyst då, är de t.ex. tysta när ni gökar dem? För det spelar ju ingen roll hur gott det luktar i vecket om personen i sig är djävulskt ansträngande.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-23 kl. 08:00.
2025-12-23, 08:07
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Känner inte igen "oljelukten" alls. Däremot doftar tjejer från Mellanöstern ofta väldgigt gott och är hygieniska. Svenskar kvinnor o andra sidan tror att det räcker med torka röven med toapapper & tvättar inte ens rövhålet och stinkar bajs när man ska köra doggystyle.
Hygieniska vet jag inte, känner alltid någon frän odörisk doft när jag råkar passera en MENA, kryddor och svett, ibland blandat med parfym och sminkdoft. Nä, de har sämre hygien än tjejer ifrån lite mer fina länder.

Inte så konstigt med allt lager smink och klädesplagg, inte sällan ser man de i vinterjacka på sommaren.

Tror inte de luktar hallon därnere om de inte precis duschat.
2025-12-23, 09:14
Medlem
Fettsugnings avatar
Är väl troligare att en arabkvinna luktar arabolja än nordsjöolja. Eller har de jobbat på St1 allihop?
2025-12-23, 09:26
Medlem
browneyes avatar
Hur mycket skiljer doften på olika typer av råolja egentligen? Jag menar är det stor skillnad på Brentolja och exempelvis rysk Uralolja?
Vilken kvalitet luktar godast och vilket folkslag har det som fittdoft?
2025-12-23, 11:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Som rubriken lyder, varför är det såhär? Upplevt det som svensk man att när jag har idkat samlag med irakiska tjejer så luktar de antingen godis (tänk haribo nappar) eller brent olja/motorolja?

Beror helt på vad du äter.
2025-12-23, 12:10
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rothman
https://letmegooglethat.com/?q=brent+olja
Du menar att de luktar råolja, just från Brent?
Första träffen i din länk: https://www.di.se/ravaror/ukoilusd-4606814/

Snyggt att kunna känna skillnad på råolja från Brent och andra delar av världen. Men troligare att tjejerna från Irak luktar arabisk olja än nordsjöolja.

Fö hade en sökning på ’Brentolja’ gett ett bättre svar och en definition, vilket din särskrivning inte gjorde.
Senast redigerad av mikaels 2025-12-23 kl. 12:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in