2006-09-07, 18:56
Medlem
Engelbreckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Äh dom går ju vilse på stora FB de har ju bara 3 forumdelar, dom kommer
vara vilse i den riktiga skogen och snabb bannade då vi har fungerande MODS

Om de är selektiva och anfaller någon av de mindre forumdelarna kanske det fungerar. Det tar ju lite tid att utrota ett troll. Säkert en timme eller två...

Citat:
Ursprungligen postat av Armson
ip-banna alla som reggar sig på fb idag? eller det skulle väll inte funka kanske?

Nej, nej! Det är säkert bara en del av en långtgående, omfattande och välplanerad infiltration. Vi måste nog banna alla användare som reggat sig det senaste året.

Skämt åsido, vi har nog mycket litet att frukta. Lite som att vara USA och oroa sig över att bli invanderade av Norge.
Citera
2006-09-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Om de är selektiva och anfaller någon av de mindre forumdelarna kanske det fungerar. Det tar ju lite tid att utrota ett troll. Säkert en timme eller två...

Nej, nej! Det är säkert bara en del av en långtgående, omfattande och välplanerad infiltration. Vi måste nog banna alla användare som reggat sig det senaste året.

Skämt åsido, vi har nog mycket litet att frukta. Lite som att vara USA och oroa sig över att bli invanderade av Norge.

ja fick en egen tråd på bb
Citera
2006-09-07, 19:07
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
ja fick en egen tråd på bb

Hähähä jocke verkar vara en farlig prick! H4xx0r var han också, han sitter ju på IRCnet
Citera
2006-09-07, 19:23
Bannlyst
Det märks iaf. att alla påståenden om att folk på flashback inte har speciellt mycket till liv inte är helt tagna ur luften
Citera
2006-09-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Det märks iaf. att alla påståenden om att folk på flashback inte har speciellt mycket till liv inte är helt tagna ur luften

Nu blir vi lessna
Citera
2006-09-07, 19:27
Medlem
Citat:

yo homie boy
http://www.barabazz.com/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=223

Citera
2006-09-07, 19:28
Medlem
core_s avatar
Citat:

Naaa va sött att du hittade hit
Citera
2006-09-07, 19:34
Medlem
Maeglins avatar
Citat:

Ey breeee!

Välkommen till ett riktigt forum.

[Plats för Fevens tacktal]
Citera
2006-09-07, 19:36
Medlem
Pontus900s avatar
Det är ju bara slaskiga blatte pedofiler där vem fan bryr sig om vad dom tycker?

"ey len dom där svennarna håller på med perversa sake brorsan det är dags att ta fram våra muslimhackers"
Citera
2006-09-07, 19:37
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus900
Det är ju bara slaskiga blatte pedofiler där vem fan bryr sig om vad dom tycker?

"ey len dom där svennarna håller på med perversa sake brorsan det är dags att ta fram våra muslimhackers"

Nej vi bryr oss inte så mycket heller. Men det är humor
Citera
2006-09-07, 19:46
Medlem
core_s avatar
Nej nu har jag retats nog mycket. Detta var ett relativt kortvarigt nöje, jämfört med Blip som vi ju infiltrerade på ett mycket mer subtilt sätt, för att till slut blir bundis med übersheriffen.

Så tror jag icke fallet blir här, så jag sörjer detta lite
Citera
2006-09-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Nej nu har jag retats nog mycket. Detta var ett relativt kortvarigt nöje, jämfört med Blip som vi ju infiltrerade på ett mycket mer subtilt sätt, för att till slut blir bundis med übersheriffen.

Så tror jag icke fallet blir här, så jag sörjer detta lite

men ni får börja tajma dånt bättre... nu började ni medans jag jobbade och jag missade hela upptackten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in