Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar varför hon bytt namn totalt, både för- och efternamn.

Ja, det har varit lite olika namn senaste året.
S*ld*ttir va det ett tag.
*o
Citera
2025-12-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TipToppen
Ja, det har varit lite olika namn senaste året.
S*ld*ttir va det ett tag.
*o

Känns som att det varit en del kaos kring namn, djur och yrke de senaste åren.

Chefen borde väl bara kunna kolla med Socialstyrelsen vart hon gjort sin ST, förmodligen så har hon väl bara hoppat över den delen.

Intressant med en läkare som har väggen full av diplom, väldigt osvenskt beteende, men det var väl det enda hon hade att komma med, fejkade diplom.
Citera
2025-12-20, 19:02
Medlem
Nu verkar hon va försvunnen enligt kommentarer på senaste inlägget... 😳
Citera
2025-12-20, 21:13
Medlem
Hennes sista inlägg: Tack till alla som bidragit med något, ibland en kram, några ord. Men orden är slut.

Sanningen brukar komma fram. En farlig man dömd för misshandel har stulit min identitet. Anders Karlsson, ursprungligen från Hässleholm, men bor oftasten timme norr om Milano innym La Fontano.

Förfalskat dokument till Skaraborgs Tingsrätt i mitt namn. Svartmålat mig. Soc anmält så jag ej får se mina barn. Stulit min arbetsdator, skärmdump på var han har den och använt den för att sprida falska rykten och förfalska dokument. Jag försökte polisanmäla 3
gånger. Fick inte tala till punkt. Blev själv häktad och behandlad på ett sätt ovärdigt en människa. De vägrade
säga sina namn eller visa namnbrickor. Smällde mitt huvud mot bildörren,
Tryckte i armen så jag har blåmärken.
En kvinnlig polis som såg att jag precis blivit våldtagen, misshandlad och drogad, dumpad förvirrad i skogen när de hittade mig mitt innertemperatur
- hon ville ringa ambulans men de manliga kollegorna lät henne inte lyfta luren.

Idag när jag som vanligt skulle hämta mina flickor blev jag slagen och utkastad av deras far som kallade mig hora (igen) framför barnen. Samma sak 2 veckornsen, då kastade han även mat på en tallrik på mig.

Polisen kom, jag ringde sociala jouren i Malmö och Hässleholm. De sa alla samma, åk iväg. Du är inte välkommen. Men jag har vårdnaden, det är mina barn och det finns inget beslut att jag ej får ha de! Ingen från soc har kontaktat mig om något!

Jag har kämpat för att ha en relation med barnen i tre år saboterade av deras far och socialtjänst. Orken är slut.

Här tar en resa slut och en annan börjar. Detta meddelande är schemalagt och min telefon kommer inte fungera mer. Tack. Förlåt. Ta hand om varandra 💙🙏🏻

All kärlek
Pauline

Märklig läkare det här, de brukar vara ordentliga, men här är det kaos. Tragiskt om hon begått självmord förstås, men hon verkar ju ha förlorat allt barn, jobb etc Blev väl för mycket till slut.
Citera
2025-12-20, 21:21
Medlem
Ajogens avatar
edit: om hon har omkommit vill jag inte skriva något om henne.
Senast redigerad av Ajogen 2025-12-20 kl. 21:49.
Citera
2025-12-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Efter att kollat upp henne tycks stereotypen att psykiatriker är dom som klarade läkarutbildningen men klarade inte av att bli läkare stämma in rätt väl här...

Dåren styr dårhuset.

Edit felpost
Citera
2025-12-20, 23:54
Medlem
eldrattans avatar
Det är snarare regel än undantag att psykiatriläkare tappar fotfästet till slut. Fast jag måste ändå säga att jag hade nog inte tackat nej till att ha henne som läkare. Vacker som få och den där gården med hästar, rökelser och lite annat hokus pokus. Det jämfört med en fet elak häxa som står och hånflinar och beordrar bältning/isolering och kemisk lobotomering. Mer sådana här läkare behöver våra sjukhus, helt klart!
Citera
2025-12-21, 10:12
Medlem
Hur hon ser ut utan filter vet man knappt ju.

Men hon verkar uppenbarligen behöva hjälp. 😳 Hon mår ju inte bra.

Förhoppningsvis har hon gömt sig hos en vän.
Citera
2025-12-22, 02:14
Medlem
(FB) Sösdala: Psykiatern Pauline Falk försvunnen
Citat:
I tidningen Norra Skåne:

https://www.nsk.se/kristianstad/psyklakare-anmals-som-risk-for-patienter-inbillning/

Jag har vetskap om vem denna personen är.
Och det blir bara värre och värre ju mer man hittar.

Det är allt från skönhetsbehandlingar, utlärande om Natural Horsemanship, hundar som dör, hundar som blir kidnappade, höns som påstås blivit strypta, våldsamma män som stulit personens identitet, barn som omhändertas.

Sök på Dr*mg*rden i S*sdala på Facebook.
* ö, å, ö

Vad tänker ni om den soppan?
Citera
2025-12-22, 02:49
Medlem
Mr.RedHats avatar
Arbetar hon i Kristianstad eller i Hässleholm? Förstår att båda är Region Skåne. Men stor skillnad på CSK (Centralsjukhuset Kristianstad) och Hässleholms sjukhus. Det är några mil emellan de båda.
Citera
2025-12-22, 03:56
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Arbetar hon i Kristianstad eller i Hässleholm? Förstår att båda är Region Skåne. Men stor skillnad på CSK (Centralsjukhuset Kristianstad) och Hässleholms sjukhus. Det är några mil emellan de båda.

Hon jobbade i Hässleholm, men fick sparken och gick sen vidare till Kristianstad. Psykiatrin i Kristianstad har haft rejält med problem och haft svårt att rekrytera. Men att de var så desperata att de tog in den här tokstollan när hon dessutom fått sparken i Hässleholm...
Citera
2025-12-22, 09:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Om hennes ena hund som "försvann" https://www.facebook.com/share/p/14KuALAAouV/

Bara typ 3 veckor tidigare hade hennes andra hund dött. Först hade den blivit förgiftad av ungdomar, sen biten av huggorm, sen förgiftad av padda. Det sägs att hunden hade epilepsi och dog efter ett anfall, efter att ha varit oövervakad.
Verkar som hon grävt ner hunden utan att ta den till veterinären.
Låter som försäkringsbedrägeri. Två hundar dör/försvinner samt en raskatt som försvinner på bara någon månad. Detta med tanke på hennes dåliga ekonomi (som framkommer i den andra tråden).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in