Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2025-12-25, 12:50
Medlem
526s avatar
Trött på dryga finnjävlar som hetsar mot ryssar och är uppenbara rasister.
Citera
2025-12-25, 16:36
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Trött på dryga finnjävlar som hetsar mot ryssar och är uppenbara rasister.

Trött på skräniga rysstroll, som låtsas vara svennejönsar och hetsa mot "finnjävlar" - allt i syfte att piska upp osämja, splittring och hat mellan Nordens folk.

Nåväl, fröken Dzefce har intervjuats av Uleåborgs-tidningen Kaleva. Hon säger att hon vill gå vidare, och att hon tänker vända allt rabaldret till sin egen vinning: Jag tror att allt sker av en orsak. Jag är tacksam för de fel jag gjort i livet. En ung vuxen måste göra fel, så att hon ska lära sig och handla annorlunda i fortsättningen, lyder brudens visdomsord.

https://www.kaleva.fi/oulussa-syntynyt-missi-sarah-dzafce-uskoo-kruunun/12466336
Senast redigerad av Ördög 2025-12-25 kl. 16:47.
Citera
2025-12-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Hon var väl kosovoalbanska, inte latina?
Förändrar inte min poäng
Citera
2025-12-25, 17:25
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Trött på skräniga rysstroll, som låtsas vara svennejönsar och hetsa mot "finnjävlar" - allt i syfte att piska upp osämja, splittring och hat mellan Nordens folk.

Nåväl, fröken Dzefce har intervjuats av Uleåborgs-tidningen Kaleva. Hon säger att hon vill gå vidare, och att hon tänker vända allt rabaldret till sin egen vinning: Jag tror att allt sker av en orsak. Jag är tacksam för de fel jag gjort i livet. En ung vuxen måste göra fel, så att hon ska lära sig och handla annorlunda i fortsättningen, lyder brudens visdomsord.

https://www.kaleva.fi/oulussa-syntynyt-missi-sarah-dzafce-uskoo-kruunun/12466336
Är trött på woke-kommunister som splittrar världen och är emot Trump och Ryssland. Tyskland är ganska ensamma som globalister nu mellan öst och västblocken.

De som gappar mest är finnarna och balterna. Sköt er själva för helvete. Dra inte ner oss i er ryssnoja.

Den sanna finnandan kryper fram i sånt här. Vem har problem med asiater?
Det är skillnad på att vara mot islam ch massinvandring och att vara en efterbliven jävla rasitbonde.
Senast redigerad av 526 2025-12-25 kl. 17:28.
Citera
2025-12-25, 17:38
Medlem
Doodis avatar
Fruktansvärt gjort. Vad kommer näst, att hon gör till en annan dialekt för att driva med den? Någon gång har jag hört någon göra till en skånsk dialekt och jag blir så arg för trångsyntheten dessa människor besitter. Skånefobi.

Tur att asiaterna visar tydligt vart skåpet ska stå.
Citera
2025-12-25, 18:22
Medlem
Synd att hon inte sa "Herro Ding-Dong Herro Mr Miagy" när hon gjorde sina ögon avlånga. Härma hur nån annan ser ut och pratar är väl ändå en komplimang.
Citera
2025-12-25, 18:30
Medlem
jugbandbluess avatar
modeller är korkade så det var väl inte så farligt eller belastande. sannfinnländarnas upptåg är mer idiotiskt, och (mest troligt) onyktert
Citera
2025-12-25, 19:21
Medlem
santos_devilles avatar
Så jävla töntigt att ens bry sig om detta, men så jävla onödigt av en offentlig person att göra detta på internet. Och att några politiker gör samma sak för att backa henne och spä på elden.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in