Jävla ynklig. Ifall ett par människor som är avskum förstås sen ska komma fram haltandes och självömkan över framtidens underbara nät och hastighet, då kan de dra åt helvete och bli avfyrade in till solen med katapult.
Det lär alltid finnas vidriga människor som får ett grepp om utveckling och stoppar den. Vi återhämtar oss nu ännu idag från woke pga dessa människor.
Jag kan ärligt talat belysa hela byn med kol och kärnkraft. Bryr mig inte det duggaste om de ruttna civila offer som lika gärna hade velat gnälla över att kranvattnet är för kallt.
Alltihopa är en konspiration för att slöa ner på allting folkkärt och lycka bland saker såsom film, tv, yttranden, tvspel, osv. Även flashback i sig självt är med i konspirationen. Detta "vilda" ställe med "frihet". Allt är en lögn. Man kan inte förvänta sig något bra.
Ni svenskar är de där vidriga folkslaget som smörjer in sig med kräm ständigt och all slags otroliga vidrigheter som om det vore ingenting. Ni lever ständigt för länge och är bara åt minsta lilla skydd mot utplånad som ni egentligen tillhör. All äcklig ljud av smörja när ni stannar upp mitt i livet. Sedan kollar ni runt över vad som kan vara jävla bajs behövande att utveckla medans ni är knulleri över livet i sig självt och vidriga åt allt som är bra. Det tar ju sån jävla lång tid att smörja sig. Nu kanske ni äntligen sen har smörjt klart er själva.
Det vidrigaste är när de har sina jävla "dont go breaking my heart" ögonbryn och ser genuint ledsna ut såfort de knullas upp ändå. Det är en vidrig gnällbög ni ser som bara måste vara sådär på engång. De tonar ner sig och uttalar försiktigt MEN konstant och på tryckande. Allt ni ser är vad som är allt och allt för att inte hålla käften bara. Så fuck deras jävla uthållighetsträning de lever inuti. Man vet vart de är absoluta. Ni kan fan dö i nya sjukdomar bland smörj ljud fyfannnnnn. Snart utbrister 1000 bögars jävla vattenkräm där de bajsar på golv framför alla. Hoppas. Dra åt helvete. Att vi ens diskuterar i jävla svenne befolkning över att snabbt internet är den nya fienden. Jovisst jävla vitingar. Jag svävar i Guds moln när era barns bajsbarns jävla horbög kräm effekt tar slut gentemot den brinnande solen. Fuck er. Inget är mer underbart än barn som faller från cyklar och alla ska leva vidare med upphöjd standard.
Säg inte att ni börjar ana att man kan göra bort sig, I FRAMTIDEN?
Vi ska ha internet av högsta kaliber. Punkt slut.
Jag är ingen bra människa Jaja. Det är samma jävla bekanta Guds kärlek om jag upplever er att hamna i köttkvarn iallafall. Så tyst bara. Jag har min oavsedda kärlek och ni har er jävla bajskräm.