2025-12-19, 15:03
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusty Circuits
Tack, men jag var intresserad av vilken typ av mätare TS använder i sin jakt på livsfarlig strålning.

Min gissning är att hen bara snackar skit och inte har en blekaste aning om hur RF-mätningar går till, än mindre hur resultaten av en mätning ska tolkas.

Det viktiga är att du alltid har den ställd på microwatt per kvadratmeter. Då ser mätningarna riktigt farliga ut. Hur man mäter på ett relevant sätt är totalt ointressant i dessa kretsar.
När det är mätt finns det speciella tapeter att köpa av skrupelfria handlare (som även säljer kosttillskott mirakelmedicin samt frekvensterapiapparater).

Att de luras på pengar förstår de inte. De har ju sett igenom "globalisterna" och den korrupta industrin.
Tack Mona på strålskyddsstiftelsen för det!
Citera
2025-12-19, 15:07
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Låter som en normalt sunt tänkande individ.
Tror knappast att han dock sa att cheferna kommer dö för att de har hög wifistrålning vid en arbetsintervju.
Men blir gärna kompis med den personen oavsett.

Vilken stad och vilket torg delar han ut lappar i?
Vilken dag av veckan brukar han stå där?
Kvällstid eller dagtid?

Som sagt så gjorde personen det här på arbetsintervjun när de gick runt i lokalen.

Och nej jsg parar inte ihop en idiot med ännu en idiot så det blir dubbla kaos.
Och inte vill jag heller outa min kompis eller mig själv genom berätta vart.

Så det kan du glömma. Kan bara konstatera att wifi och 5G är bra för oss företagare.
Citera
2025-12-19, 15:13
Medlem
Citat:
Till största delen=Nej ingen annan orsak.

Det har exploderat i paritet med utbyggnaden sen 90talet.

Antalet pirater har minskat rejält sedan 1800-talet och samtidigt har den globala uppvärmningen ökat.

Betyder detta att den globala uppvärmningen beror på att antalet pirater minskar?
Citera
2025-12-19, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Som sagt så gjorde personen det här på arbetsintervjun när de gick runt i lokalen.

Och nej jsg parar inte ihop en idiot med ännu en idiot så det blir dubbla kaos.
Och inte vill jag heller outa min kompis eller mig själv genom berätta vart.

Så det kan du glömma. Kan bara konstatera att wifi och 5G är bra för oss företagare.

Du kan pma det till mig var han brukar stå så kan jag prata direkt med personen.
Eller så kan du gå till torget där han brukar stå för du brukar ju se honom dela ut lappar och snällt fråga efter hans nummer som du sen kan pm:a mig med.

Men tror snarare du snackar strunt och att han aldrig sagt exakt detta till cheferna på en arbetsintervju att de kommer dö av strålningen.

Om hela historien ens är sann.
Senast redigerad av Blatteman 2025-12-19 kl. 15:16.
Citera
2025-12-19, 15:19
Medlem
En forskare på TV sa ngt som gjorde mig rädd..
2g så minskade antalet insekter
3g så minskade antalet insekter
4g nu ser vi en minskning med 50%
5g 75% av insektpopulationen är borta.

Bror min bor 16mil bort.
När man åkte tur o retur 2005 smattrade det insekter på vindrutan
2025 kan jag åka tur o retur och få 2 insekter på vindrutan.
Något håller på att gå sönder...
Citera
2025-12-19, 15:21
Medlem
Dusty Circuitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Det viktiga är att du alltid har den ställd på microwatt per kvadratmeter. Då ser mätningarna riktigt farliga ut. Hur man mäter på ett relevant sätt är totalt ointressant i dessa kretsar.
När det är mätt finns det speciella tapeter att köpa av skrupelfria handlare (som även säljer kosttillskott mirakelmedicin samt frekvensterapiapparater).

Att de luras på pengar förstår de inte. De har ju sett igenom "globalisterna" och den korrupta industrin.
Tack Mona på strålskyddsstiftelsen för det!

Jag håller med dig helt och hållet.

Det är mycket tragiskt att det finns folk som spär på och utnyttjar folks rädsla på det här viset. Det är lite konstigt att det fortfarande är lagligt att bedriva verksamhet som enbart går ut på att lura folk på pengar. Det är ju samma sak med medier och fjärrhealing också.

Jag tittade igenom sortimentet på RTK's hemsida och det blir tydligt ganska fort att det enbart är ormolja de säljer.

Tyvärr är det svårt att nå fram till den här typen av konspirationsteoretiker då alla mot argument enbart stärker vanföreställningen ännu mer. Plattjordstråden är ett praktexempel på det.

Men man kan ju alltid försöka.
Citera
2025-12-19, 15:22
Medlem
Därför att det inte finns. Det gör å andra sidan att foliehattar får syre på sin brasa vilket tas från hjärnan vilket alltid leder till den mentala kollapsen och svamlet börjar.
Citera
2025-12-19, 15:23
Medlem
Citat:
En till som blandar ihop olika saker totalt .

Vad har naturlig rymdstrålning att göra med av människan skapad onaturlig strålning som sen 90 talet gjort att 1,2miljoner nu måste äta deppressionspiller för att klara vardagen i sverige och 45% av befolkningen nu har sömnproblem och 1 av 3 nu kommer få cancer trots att vi lever hälsosammare än nånsin och har flyttat ut alla smutsiga industrier ur landet och vi har renare luft än nånsin och folk inte röker som borstbindare överallt längre heller.
Är så sjukt att företagen nu gör reklam för cancergalor och cancer för småbarn som oansvariga föräldrar och företagen själva skapat.

Visst att lyssna på fm radio hela dagarna om den går rakt genom kroppen mot sändaren om den ligger åt det hållet man befinner sig på antagligen inte är hälsosamt men långt ifrån lika farligt som wifi och mobilstrålning.

smartphone strålar mest.

Använder knappmobil som strålar mindre och den är alltid avstängd.
Öppnar den bara om det är nåt viktigt som att beställa en taxi på stan eller liknande.

Därför har man nästan aldrig huvudvärk som andra får hela tiden.
Du blandar ihop korrelation och kausalitet (googla). Varför skulle det bero på 5g? Är din konfirmationsbias (googla) som bestämt sig för det. Cancer har funnits i alla tider. Sedan 90-talet har fetman ökat (leder till viss ökad cancer), folk blir äldre (också mer cancer). Att folk är mer deprimerade och har koncentrationssvårigheter, ja de rör sig inte lika mycket och sitter och glor på en skärm i massa timmar per dag, är mer socialt isolerade kan bidra också!
Citera
2025-12-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Jävla ynklig. Ifall ett par människor som är avskum förstås sen ska komma fram haltandes och självömkan över framtidens underbara nät och hastighet, då kan de dra åt helvete och bli avfyrade in till solen med katapult.
Det lär alltid finnas vidriga människor som får ett grepp om utveckling och stoppar den. Vi återhämtar oss nu ännu idag från woke pga dessa människor.
Jag kan ärligt talat belysa hela byn med kol och kärnkraft. Bryr mig inte det duggaste om de ruttna civila offer som lika gärna hade velat gnälla över att kranvattnet är för kallt.
Alltihopa är en konspiration för att slöa ner på allting folkkärt och lycka bland saker såsom film, tv, yttranden, tvspel, osv. Även flashback i sig självt är med i konspirationen. Detta "vilda" ställe med "frihet". Allt är en lögn. Man kan inte förvänta sig något bra.
Ni svenskar är de där vidriga folkslaget som smörjer in sig med kräm ständigt och all slags otroliga vidrigheter som om det vore ingenting. Ni lever ständigt för länge och är bara åt minsta lilla skydd mot utplånad som ni egentligen tillhör. All äcklig ljud av smörja när ni stannar upp mitt i livet. Sedan kollar ni runt över vad som kan vara jävla bajs behövande att utveckla medans ni är knulleri över livet i sig självt och vidriga åt allt som är bra. Det tar ju sån jävla lång tid att smörja sig. Nu kanske ni äntligen sen har smörjt klart er själva.
Det vidrigaste är när de har sina jävla "dont go breaking my heart" ögonbryn och ser genuint ledsna ut såfort de knullas upp ändå. Det är en vidrig gnällbög ni ser som bara måste vara sådär på engång. De tonar ner sig och uttalar försiktigt MEN konstant och på tryckande. Allt ni ser är vad som är allt och allt för att inte hålla käften bara. Så fuck deras jävla uthållighetsträning de lever inuti. Man vet vart de är absoluta. Ni kan fan dö i nya sjukdomar bland smörj ljud fyfannnnnn. Snart utbrister 1000 bögars jävla vattenkräm där de bajsar på golv framför alla. Hoppas. Dra åt helvete. Att vi ens diskuterar i jävla svenne befolkning över att snabbt internet är den nya fienden. Jovisst jävla vitingar. Jag svävar i Guds moln när era barns bajsbarns jävla horbög kräm effekt tar slut gentemot den brinnande solen. Fuck er. Inget är mer underbart än barn som faller från cyklar och alla ska leva vidare med upphöjd standard.
Säg inte att ni börjar ana att man kan göra bort sig, I FRAMTIDEN?
Vi ska ha internet av högsta kaliber. Punkt slut.
Jag är ingen bra människa Jaja. Det är samma jävla bekanta Guds kärlek om jag upplever er att hamna i köttkvarn iallafall. Så tyst bara. Jag har min oavsedda kärlek och ni har er jävla bajskräm.
Ta din medicin för helvete
Citera
2025-12-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
En forskare på TV sa ngt som gjorde mig rädd..
2g så minskade antalet insekter
3g så minskade antalet insekter
4g nu ser vi en minskning med 50%
5g 75% av insektpopulationen är borta.

Bror min bor 16mil bort.
När man åkte tur o retur 2005 smattrade det insekter på vindrutan
2025 kan jag åka tur o retur och få 2 insekter på vindrutan.
Något håller på att gå sönder...

Detsamma med bina som får sin orientation i hjärnan att hitta tillbaks till boet förstörd i områden med hög strålning.
Kombinera det med gmo odling och roundup för gmo odling så har vi en katastrof.
Utan bin kan man inte naturligt odla saker att äta.

i kalifornien tillexempel får de nu pollinera manuellt med arbetskraft då bina försvann.
Citera
2025-12-19, 15:41
Medlem
Små ting påverkas såklart mer (ja, dioxiner bioackumuleras iofs via näringskedjan och där blir toppredatorer mer påverkade), ja påverkan på insekter osv. bör forskas mer på. Gäller alla vibrationer, vindkraftverk har ju visat sig påverka ljudlandskapet i havet (men även närboende). Även ljus är skadligt, fiskar, insekter, fåglar, fladdermöss osv. kan bli stressade, störa dygnsrytm m.m. För att inte tala om alla gifter då.
Citera
2025-12-19, 15:44
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Detsamma med bina som får sin orientation i hjärnan att hitta tillbaks till boet förstörd i områden med hög strålning.
Kombinera det med gmo odling och roundup för gmo odling så har vi en katastrof.
Utan bin kan man inte naturligt odla saker att äta.

i kalifornien tillexempel får de nu pollinera manuellt med arbetskraft då bina försvann.

Har du trovärdiga källor som kan styrka det påståendet?
För du har väl inte låtit dig luras nu igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in