2025-12-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aedit
Jag gissar på Christer Sandelin
Tror också på Sandelin.
Citera
2025-12-17, 18:37
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aedit
Jag gissar på Christer Sandelin

Sitter inte Sandelin inne?
Citera
2025-12-17, 19:55
Medlem
SibirienKalles avatar
Björn Ulvaeus bor inte i Djursholm
Benny Andersson bor inte i Djursholm
Magnus Uggla bor inte i Djursholm
Christer Sandelin bor inte i Djursholm
Citera
2025-12-17, 19:58
Medlem
SibirienKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nej men det står inte att personen som greps bor där. Han kan ju varit där för att spana in hotta brudar.

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Det står inget om att gripne personen bor i Djursholm. Tror du att alla som grips inne i City bor där?
Men vem är på besök i Djursholm 10:40 en fredag förmiddag, och koksar? Ska väl i så fall ha varit nån som varit på party dan innan och sovit över. Men vem har fest på en torsdag?
Citera
2025-12-17, 20:07
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SibirienKalle
Men vem är på besök i Djursholm 10:40 en fredag förmiddag, och koksar? Ska väl i så fall ha varit nån som varit på party dan innan och sovit över. Men vem har fest på en torsdag?
Det behöver inte varit party. Artisten kan ha besökt någon kvällen innan för middag, somnat i soffan och stannat kvar över natten.

Eller var på väg ut för att besöka någon. Artisten kan ju också tagit kokainet innan h*en körde ut också.
Citera
2025-12-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Det står inget om att gripne personen bor i Djursholm. Tror du att alla som grips inne i City bor där?

Ja, så är det ju.
Citera
2025-12-17, 20:16
Medlem
Citat:

Skulle nog vilja påstå att i Stockholm, Göteborg och så vidare är festligheter på en torsdag inget ovanligt alls.
Citera
2025-12-17, 20:23
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Jag säger bara att det inte är otänkbart. Jag har varit många torsdagar 10.40 på andra ställen än mitt eget hem eller område.
Citera
2025-12-17, 20:24
Medlem
skogsburkans avatar
Chockerande en individ påverkad av kokain i Djursholm. Artist låter iallafall som de är en skattebetalare annars hade dom skrivit rappare.
Citera
2025-12-17, 20:26
Medlem
Citat:

Kan det vara Joh*n Gl*ns?
Citera
2025-12-17, 20:28
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Sebastian Ingrosso från SHM eller Axwell?

Abba-Björn som någon här föreslog är, förutom en total avsaknad av kokain-aura, också 80 år gammal. Tror man kan avskriva honom.

Björn Ulvaeus flyttade från Villa Vågaskär till Östermalm för ett par år sedan.
Citera
2025-12-17, 20:39
Medlem
Kan det vara MZ som är i farten igen? Kanske därför svt inte vill samarbeta med honom igen?
Bara en spekulation vill jag bara säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in