2026-03-07, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
"Domaren är Woke" - Du är ju ganska oinsatt i detta hör jag. Hovrätten består ju av fem domare (tre hovrättsråd och två nämndemän). Dessutom var ju domaren/ordförande som dömde i Tingsrätten relativt ung och han var ju heller inte vatten värd här i tråden för några månader sedan...

Målet borde vara att alltid utvisa invandrare vid första brottet! Tyvärr är det en lång bit kvar och vi låter dom drabba oss gång på gång utan att vi gör någonting! Gästfriheten borde vara slut omgående vid misskötsel.
Citera
2026-03-07, 09:41
Medlem
LKKINGENs avatar
Sverige gör allt för att ta död på sig själv och gör ett väldigt bra arbete
Citera
2026-03-07, 14:39
Medlem
Tror de kommer braka loss på hög nivå om han frikänns, borde ifs redan göra det för att han faktiskt går fri i väntan på domen. Han måste ha varit Sveriges mest hatade person ett par dagar.
Citera
2026-03-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
"Domaren är Woke" - Du är ju ganska oinsatt i detta hör jag. Hovrätten består ju av fem domare (tre hovrättsråd och två nämndemän). Dessutom var ju domaren/ordförande som dömde i Tingsrätten relativt ung och han var ju heller inte vatten värd här i tråden för några månader sedan...
Ok, eftersom du inte förstod innebörden så kan jag förtydliga mig
De 5 domarna är woke
Hovrätten är woke

De slår knut på sig själva för att se till att uppenbart skyldiga går fria.
Citera
2026-03-07, 22:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
Tror de kommer braka loss på hög nivå om han frikänns, borde ifs redan göra det för att han faktiskt går fri i väntan på domen. Han måste ha varit Sveriges mest hatade person ett par dagar.

Vad är hans version? Att det var frivilligt eller att det inte skett något överhuvudtaget, eller vad?

Om det stämmer så som kvinnan beskriver det, så har jag svårt att se det som något annat än våldtäkt, och även om han döms till det lindrigaste straffet (två år) så kan ju knappast hans tid som häktad göra att han nu är en fri man.
Citera
2026-03-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad är hans version? Att det var frivilligt eller att det inte skett något överhuvudtaget, eller vad?

Om det stämmer så som kvinnan beskriver det, så har jag svårt att se det som något annat än våldtäkt, och även om han döms till det lindrigaste straffet (två år) så kan ju knappast hans tid som häktad göra att han nu är en fri man.

För mig han sa det var massage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in