Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrommaren
Jävla tingsrätten som skyddar vidriga irakiska våldtäktsmän som har våldtagit en 100-årig värnlös kvinna.
Fy fan för tingsrätten, skäms på er !!!
Vad är det för fel på de jävlarna som jobbar på tingsrätten? Hur kan de?
Såhär resonerade domstolen:
"Förutsättningarna för utvisning av brott har i och för sig utvidgats men en utvisning skulle med hänsyn till omständigheterna i detta fall vara oproportionerlig enligt tingsrätten med beaktande av kraven i 2 och 6 §§ (jfr NJA 2025 s. 343 I och NJA 2019 s. 316). Det saknas alltså tillräckliga skäl för att utvisning ska ske. Talan om detta ska därför avslås", lyder domen.
Domen har undertecknats av rådmannen Mohamed Ali samt nämndemän. Nämndemännen, det vill säga politikerdomarna, var Inger Grönberg (MP), Pran Malhotra (S) och Eva Svalling."
https://www.friatider.se/hemtjanstman-valdtog-100-aring-slipper-utvisning