Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-20, 22:40
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag tycker också det är coolt när folk utsätter sig för fara för andras underhållning men man behöver inte försvara detta beteende med kommentarer som att det var ett smart move rent ekonomiskt. Jake är som det där cpt i högstadiet som gjorde vad som helst för uppmärksamhet. Det är inte svårare än så.

Så är det nog.

Gå kanske förklara med att vi alla är olika.

Och det är ju galningar som mest syns.
2025-12-20, 22:57
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Han var redan ekonomiskt oberoende tio gånger om så därför kan man ju undra varför han gick upp i ringen och riskerade permanenta hjärnskador i stället för att bara ligga på en lyxjakt resten av livet och få kuken sugen? För att han är dum i huvet kanske?

För att han och hans team försöker lansera ett helt nytt koncept - wwe liknande boxnings matcher.

Det är en förändring de försöker pracka på folk. Detta var nog bara en sista match för att få tillräckligt många med sig att följa den nya "sporten", sen kommer han leka Dana White. Så han blir nog i längden dollar miljardär.
2025-12-20, 23:11
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Se är en sak. Få smisk en annan.

Jag hade inte palla få hans slag för den summan.

Kalla mig pussy men jag sätter andra värden.

Det är lätt att tacka nej till pengar som inte erbjuds.
2025-12-20, 23:28
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hej!
Förstår att din morbror och pappa är samma person men jag förklarar eftersom dina gener måste vara uppfuckade.
Hans (fd) "nemesis" är delägare i Prime precis som han själv är.

Nej Jake är inte delägare i Prime. Oerhört komiskt att du dumförklarar mig när du inte ens kan skilja på två olika personer Du bevisar ju själv att du är incest. Komedi!
2025-12-20, 23:57
Medlem
Telepatisks avatar
Jag kan ingenting om boxning men jag tycker att det var väldigt uppenbart att AJ höll tillbaka rejält och mest lekte med Jake. Riktigt roligt att den där vidriga jäveln fick käken knäckt dock AJ var knappt trött efteråt och var dessutom 10-tals miljoner rikare Fyfan, så mycket pengar för ett träningspass

EDIT: Såg några highlights med AJ i andra matcher och han tycks ofta se ganska oberörd ut på något vis.
Senast redigerad av Telepatisk 2025-12-21 kl. 00:06.
2025-12-20, 23:57
Medlem
jontepsgs avatar
Det är helt galet att boxning är såhär idag. Flera gånger om så tecknar idioten Paul om att Anthony ska lugna ner sig.

Det är som att dom skulle börja spela golf och helt plötsligt började alla proffs slå bollarna out of bounds. Vilket skämt.
2025-12-21, 00:02
Medlem
Citat:
”Inte ens top 20-30”? Sluta prata om Jake som om han är en riktig boxare. Han har inte gått en enda proffsmatch utan bara tramsmatcher som inte har något att göra med några officiella rankingar.

Ja, du har faktiskt rätt. Finns nog 100-200 amatörer i Ryssland/Ukraina i varje viktklass ned till mellanvikt som hade sopat banan med honom. Lägg sedan till Kuba, Sydamerika och alla amerikanska proffs. Skulle t.o.m. tro att det finns 5-10
Svenska amatörer som hade spöat honom i tungvikt och tungvikt.

Hade han gått samma väg som alla andra hade han aldrig blivit rankad i någon organisation.
2025-12-21, 00:08
Avstängd
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Den infekterade och blattefierade svenska avundsjukan lyser igenom med kommentarer som alla som vet någonting om boxning vet att AJ hade kunnat knocka honom inom Y sekunder, samma parasiter kallar honom för YouTuber eller Disney skådespelare, men glömmer att deras första jobb sannolikt var betydligt värre. Tänk dig själv om du skulle bli dömd och förlöjligad för att ha jobbat på donken 20-30 år sedan. Det är inte bortskämda barn vi talar om utan vuxna människor. Det är inte ett svenskt beteende att snacka skit om andra, i mitt Sverige gläds vi åt varandras resor och prestationer. Jake förtjänar inget annat än respekt, oavsett vinst eller förlust. Ni som hatar så grovt kommer inte komma långt i livet, tänk på det.

Med den logiken är majoriteten av en parasiter i jämförelse med mig då mitt första jobb var jurist, ska ni knäböja nu?

Det här har inget med hudfärg att göra utan med merit. Så som det skall vara.
Det är gamla skolans rasister och nya skolans rasister (woke DEI identitetspolitik) som resonerar på det sättet som du gör.
Influencer är inget riktigt yrke.
Din definition av "komma långt i livet" skiljer sig nog från vissa andras.
Pengar är inte enda måttet på att "komma långt i livet". Långt ifrån.
2025-12-21, 00:57
Medlem
SmarterThanYous avatar
Det där är killar som hade dödat mig i ett slag så jag håller inne med kritiken, däremot var det trevligt att se Paul få lite stryk tbh.
2025-12-21, 01:42
Medlem
Bara sett en highlights video men är övertygad att Joshua kunde vunnit på K.O eller Teknisk K.O i första, andra eller tredje ronden om han inte hållit tillbaka lite.

De var säkert tillsagda att hålla igen några ronder i början så showen blev anständigt lång för sponsorer, publik och media. Några hade investerat ett antal hundra miljoner dollar på att göra eventet. Då får det inte ta slut efter 5 minuter max annars vill inga satsa på såna event i framtiden.
2025-12-21, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det är helt galet att boxning är såhär idag. Flera gånger om så tecknar idioten Paul om att Anthony ska lugna ner sig.

Det är som att dom skulle börja spela golf och helt plötsligt började alla proffs slå bollarna out of bounds. Vilket skämt.

Fast det här var ju ingen riktig boxningsmatch i ordets rätta bemärkelse. Alla visste från start att det var en show-match. De var troligen tillsagda att inte gå på för fullt, kanske i de 5 första ronderna. Samt att ringen var 6.7 x 6,7m enligt krav från Jake Paul istället för officiella 6,0 x 6,0 m.

Kul underhållning men inte seriös proffsboxning.
2025-12-21, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag kan ingenting om boxning men jag tycker att det var väldigt uppenbart att AJ höll tillbaka rejält och mest lekte med Jake. Riktigt roligt att den där vidriga jäveln fick käken knäckt dock AJ var knappt trött efteråt och var dessutom 10-tals miljoner rikare Fyfan, så mycket pengar för ett träningspass

EDIT: Såg några highlights med AJ i andra matcher och han tycks ofta se ganska oberörd ut på något vis.

Den stora killen knockar som huvudregeln den lille .För att inte det händer behöver den lille orka flytta på sig
IN -- UT och I sidled Usyk spöar fn alla han är för bra på detta

Den store har ingen brådska så småningom får han slag på den andre .Såvida han inte klantar sig och själv slarvar åker på en Propp.
I detta fallet blev han trött händerna sjönk då börjar den store gå mer framåt
Helt sopig er han inte ut Jake Paul om det inte är uppgjort.

Den lille kan inte heller springa in Som Frazier försökte med Foreman Han hade tänkt sig att springa i ta 3 smällar försöka dela ut en :men den första av de 3 slog ut honom.
Fel kille utmana utan att jag vet hur tränad AJ är.
Helt sopig är han ju inte hade en och annan överarmshöger Men knappt topp 20 i Tungvikt
för dåligt tränad De i hans samma storlek hade malt ner honom dem också. Rocky Marziano style
Hade han mött Usyk hade han lagt handskarna på hyllan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in