Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Du vill verkligen inte fatta att du inte dikterar några diskussioner utifrån dina egna påhittade epitet och begrepp. Din vänsterblivna retorik har använts till förbannelse i alla möjliga sammanhang och är genomskådat för länge sen här på flashback. Som agitpropmonolog i typ fulmedia funkar det kanske fortfarande men inte här. Själv är jag som sagt mer intresserad av den psykopatologi du representerar med den sjukliga besatthet av Putin som framgår av din posthistorik.
Hej putinist som skäms över att vara putinist.
Jo jag dikterar diskussionen här med just dig eftersom du är så uppenbart retoriskt och kognitivt underlägsen.
Du skriver att du är trött på att bli förnedrad.
Annars kan man ju lätt tro att du gillar att bli förnedrad eftersom A) du är putinist vilket är mental förnedring för alla utom för Putin samt B) du hänger här och har sexuella fantasier om mig men får ingenting uträttat utifrån ditt mål att mörka all diskussion i Sverige om Putler och putinismen.
Och varför vill du det? Är du inte stolt putinist? Varför inte? Vad har du att skämmas för? Kom ut ur garderoben nu. Låt din putinism stråla, skrik ut det på gatan, på puben på jobbet, HELL PUTIN! HELL SEGER! DET TREDJE ROM ÄR VÄRLDENS LJUS OCH PUTIN VÅR GUDASÄNDE LEDARE!
Du ser, t o m jag kan sälja bajskorven Ryssland bättre än du. Sjung ut nu lilla putinist, varför sjunger du inte ut?
Nå men om du nu upplever dig förnedrad av mig och inte uppskattar det: ingen tvingar dig att vara här i denna tråd eller på Flashback överhuvudtaget. Du är lite grann som Ryssland, ingen skulle sakna dig om du trillade ner från ett fönster imorrn eller försvann på annat sätt.
Eller förresten, jag skulle sakna dig lite grann, dels att du har sexuella fantasier om mig, vilket är äckligt men ändå lite smickrande på ett pervo sätt. Dels är det rätt kul att förnedra dig i diskussioner, eftersom jag gillar att sabba arbetsmiljön för såna som dig. Dessutom hjälper du mig att formulera mig kring putinismen. Du är min musa. Du använder putinisternas trubbiga retorik lika korkat och talanglöst som Röda armén krigar mot ukrainska folket. Och precis som det är fysiskt omöjligt för Ryssland att underkuva ukrainska folket är det omöjligt för dig att lura innevånare i det fria anständiga Europa att lägga sig platt för Putler.
Du, min musa, illustrerar perfekt hur torftig er värld är och hur döfödd hela idén om Putin, ryska maffian och KGB som världens härskare är. Ingen vill dit. Inte du heller. Därför kan du inte vara stolt putinist. Du vet att du försöker sälja ett ruttnande kadaver. Du visar själv hur ruttet kadavret verkligen är. Du demonstrerar det perfekt, min musa, allt det ingen vill vara är du.
Det ryska samhället som Putin skapat är sämre än alla andra alternativ som kunde hänt ryssarna och det vet du, min musa. Det är därför du har så förbålt svårt att formulera några vettiga skäl att hylla Putin och putinismen. Det är därför du inte är stolt putinist.
Men upp med hakan försök en gång till vettja, jag hjälper dig lite på traven:
8) Varför kan ingen i hela Ryssland anförtros att styra än just Putin?
9) Varför fungerar Putlers samhälle byggt på korruption och våld och maktvertikaler utan lag och rättvisa för individen (utöver Putin förstås) så oerhört fantastiskt bra?
Ovanstående borde vara skitlätt för dig att svara på, kom igen nu. Du måste väl ha några BRA skäl att dyrka Putin och hans ryska regim? Det kan väl inte enbart vara att du inte vill bli straffknullad i stjärten av dina överordnade orcher igen som är den ENDA orsaken att du hejar på Putler?