2025-12-15, 17:01
Medlem
lundaelevs avatar
Har inte hittat någon tråd om detta på någon sociala medie. Kanske en konstig fråga i Sverige men är vanligt förekommande för typ alla amerikanska serier. Hur tror ni karaktärerna hade röstat i Bonusfamiljen?

Gugge: säkert bekvämlighets sosse
Patrik: högst troligt M eller L eftersom han är lärare. Sjukt borgerligt sätt tycker jag!
Henrik: L
Martin: Definitivt S med Hans levnadssätt.
Katja: M. Den jag är säkrast på.
Birgitta(Bigge): Definitivt Sosse. ”Har alltid röstat på dem”.
Lisa: Mp.
Sima: V
Citera
2025-12-15, 18:23
Medlem
kalkryggars avatar
Jag tror du missar några säkra kort.

Henrik är stensäkert Moderat.

Patrik är stensäkert miljöpartist och Lisa har blivit sosse efter att ha varit vänsterpartist i sin ungdom.

Sima är Sosse.

Katja är Moderat.

Martin är stensäkert SD
Citera
2025-12-15, 18:53
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tror du missar några säkra kort.

Henrik är stensäkert Moderat.

Patrik är stensäkert miljöpartist och Lisa har blivit sosse efter att ha varit vänsterpartist i sin ungdom.

Sima är Sosse.

Katja är Moderat.

Martin är stensäkert SD

Ja Henrik kan du mycket väl ha rätt i!

Tror du verkligen Patrik är röd? Han har ju ett väldigt blått synsätt skulle jag säga och beter sig som en riktig äkta borgare.

Om Martin inte dejtat en utlänning hade jag hållit med dig. Men med hans syn på relationer, att han bor hemma som 40-plussare är tydliga tecken på röda tendenser!
Citera
2025-12-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev

Tror du verkligen Patrik är röd? Han har ju ett väldigt blått synsätt skulle jag säga och beter sig som en riktig äkta borgare.

Om Martin inte dejtat en utlänning hade jag hållit med dig. Men med hans syn på relationer, att han bor hemma som 40-plussare är tydliga tecken på röda tendenser!
Du vet att folk som röstar på SD kan ha utländska partners va?
Citera
2025-12-15, 20:20
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev

Jag skulle säga att Martin stämmer mycket bra in på de Sverjevdemokjater jag träffar på.

Inte helt vanligt att de också är tillsammans med någon mycket svensk invandrartjej. Det är så dumrasismen i SD fungerar.
Citera
2025-12-15, 21:09
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Du vet att folk som röstar på SD kan ha utländska partners va?

Såklart, det var kanske en korkad kommentar. Men i detta fallet tror jag min teori stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in