Citat:
Ursprungligen postat av
404-Persona
Kan inte undvika att känna viss makt när man sitter med en sårbarhet som är "game over" för majoriteten av alla linuxservrar i värden. Låter ju så klart mest som skryt nu, men håller på med rapporten, och skriver mer om det när den är ordentligt patchad.
Ja du persona, nu är vi allt lite nyfikna.
Det har ju rullat på nu i 4 månader.
Är de riktigt sega att läsa din 10.0 rapport

eller har du postat någon annanstans?