2025-12-16, 07:27
  #13
Medlem
needAlifes avatar
Aldrig hört talas om då jag följer europeisk fotboll betydligt mindre numera och inte lirat FM på ett tag men det låter ju lovande. Vore kul med en riktigt bra tysk talang också.
Citera
2025-12-16, 08:44
  #14
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Han skulle behöva ett artistnamn.
Alltså Lennart, vafaan
Nej fan!
Det är ju såna här namn som äger! Artistnamn är så sjukt divigt och töntigt, bort med dom istället
Citera
2026-01-17, 18:41
  #15
Medlem
Han hoppade in senast och gjorde ett mål direkt.
Nu från start igen mot Leipzig.
Citera
2026-01-17, 18:41
  #16
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Han skulle behöva ett artistnamn.
Alltså Lennart, vafaan

Fixar han Lennart på tröjan så köper jag en direkt.
Citera
2026-01-17, 23:24
  #17
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Fixar han Lennart på tröjan så köper jag en direkt.

Jag byter från Dortmund till Bayern på stört.

"För han går som en Karl, han ser ut som en Karl..."
Citera
2026-06-05, 21:02
  #18
Medlem
Aj aj aj, missar han VM måntro?
Trist isåfall, en spelare får ju inte många VM i karriären.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/lennart-karl-skadad-ford-till-sjukhus/?fbclid=IwY2xjawSP-_5leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBhQ3FacVZ2ejFpNTVUWHR0c3J 0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHpYiSelJlO4ReVRNMyIf3tN6i4ZSKqXXz7PJP2XxMN1z EfqU438FgFWAUYhk_aem_XSW5x__NwrLNpBJK1zEDIA
Citera
2026-06-06, 10:01
  #19
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Aj aj aj, missar han VM måntro?
Trist isåfall, en spelare får ju inte många VM i karriären.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/lennart-karl-skadad-ford-till-sjukhus/?fbclid=IwY2xjawSP-_5leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBhQ3FacVZ2ejFpNTVUWHR0c3J 0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHpYiSelJlO4ReVRNMyIf3tN6i4ZSKqXXz7PJP2XxMN1z EfqU438FgFWAUYhk_aem_XSW5x__NwrLNpBJK1zEDIA

Ja han gått ut med att han kommer missa det. Otroligt tråkigt.

Minns när Marco Reus missade VM 2014, var också sjukt tråkigt.

Lennart kommer vara 22 år nästa VM, fortfarande väldigt ung.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in