Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-15, 08:13
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattematte
Inte nu längre!

Inget större fel på Blocket. Mest bara lite gnäll från dom som inte gillade nytt utseende.
Kritiken lär lägga sig om något halvår.

Annonserade ut en gammal Volvo 940 i slutet av förra veckan. fick många svar och den såldes i söndags.
Citera
2025-12-16, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Kanske det finns någon Lada-grupp på Facebook? I dessa märkesgrupper så brukar det oftast finnas lite mer kunnigt och seriöst folk, till skillnad från Blocket.

Tvivlar på att intresset för en Lada från 1998 är särskilt starkt, frånsett hos just Lada-entusiaster.
Är medveten om att det är en skitbil, men vill bara ha runt 3-4 tusen för den, har även en Chrysler Voyager som ska bort billigt.
Citera
2025-12-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Är medveten om att det är en skitbil, men vill bara ha runt 3-4 tusen för den, har även en Chrysler Voyager som ska bort billigt.
Fortfarande är det nog Blocket som gäller för dylika objekt.
Citera
2025-12-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Kanske det finns någon Lada-grupp på Facebook? I dessa märkesgrupper så brukar det oftast finnas lite mer kunnigt och seriöst folk, till skillnad från Blocket.

Tvivlar på att intresset för en Lada från 1998 är särskilt starkt, frånsett hos just Lada-entusiaster.
Finns mycket riktigt en Lada-Niva Klubb!
Kostnadsfritt att bli medlem och annonsera gratis där.
Troligen enda stället där någon söker en Lada-Samara.
Såldes nya av ett företag i Eskilstuna som hade Mekonomen som mantel.
Tror inte förtaget existerar längre.
Ägdes av en kriminell Anders Larsson.
Citera
2025-12-16, 16:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Inget större fel på Blocket. Mest bara lite gnäll från dom som inte gillade nytt utseende.
Kritiken lär lägga sig om något halvår.

Annonserade ut en gammal Volvo 940 i slutet av förra veckan. fick många svar och den såldes i söndags.

Jag håller med dig. Nu är jag ingen blocketfanatiker men när jag söker på något så har jag inga problem att hitta det och även om appen och sidan kanske ändrat utseende så funkar det helt ok fortfarande.
Sålde en Volvo V70 för dryga ett år sen, tog några timmar så var det en kille där och tittade som högg den. Nu var det innan blocket ändrades men det går att sälja bilar iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in